پارس ناز پورتال

قهرمانی این خانم در المپیک تا زندگی در لباس یک راهبه

مجموعه : مجله خبری روز
قهرمانی این خانم در المپیک تا زندگی در لباس یک راهبه
کریستین هلوم قهرمان رشته اسکیت سرعت در المپیک 1998 نانگو اکنون 32 ساله است و دیگر در هیچ المپیکی حضور نخواهد داشت ، حتی نام وی نیز همانند زندگی اش تغییر کرده است و حالا همه او را با نام مادر کاترین ماری می شناسند.به گزارش پارس ناز اگرچه او یک قهرمان بود اما به نظر میرسید برای زندگی قهرمانانه خلق نشده است ، وی در مصاحبه اش گفته است تصور نمیکردم  مثل دیگر ورزشکاران دهه 20 و یا 30 سالگی ام را طی کنم.
 
 
خوب به یاد دارم که یک روز بعد از تمرین به مادرم گفتم ترجیح میدهم در مدرسه در یک تاتر موزیکال بازی کنم تا اینکه این ورزش را ادامه دهم اما همچنان علیرغم میلم به این کار مشغول بودم  اگرچه فکر میکردم برای من دنیای دیگری وجود دارد.او در سال 197 و در سن 17 سالگی در مصاحبه اش گفته بود میخواهد ورزش را ترک کند تا شانس خود را در هنر بیازماید. همان سال او موفق شد 3 بار رکورد 300 متر امریکا را بشکند او همان سال در رقابتهای المپیک توانست مقام ششم المپیک در رشته 300 متر و هفتم در 500 متر را از آن خود کند.
 
اما بعد از رقابتها تصمیم خود را عملی کرد و برای همیشه ورزش در این رشته را رها کرد.مادر او که خود از قهرمانان این رشته است و دارنده 4 مدال المپیک است در این رابطه میگوید: وقتی او به من گفت قصد دارد اسکیت را رها کند فقط سعی کردم او و علایقش را درک کنم و به چیزی جز خوشحالی او اهمیت ندهم.
وی اکنون یک راهبه است و میگوید از این زندگی خیلی راضی هستم.