پارس ناز پورتال

شکایت عروس بد شانس از هتل محل اقامتش + عکس

شکایت عروس بد شانس از هتل محل اقامتش + عکس
عروس خانمی که در ماه عسل دچار بیماری شد از هتل محل اقامتش درخواست غرامت کرده است.به گزارش پارس ناز این عروس خانم که به دلیل مصرف نوعی ماهی مسموم به مدت دو سال از بیماری های گوارشی رنج میبرد از هتل محل اقامتش درخواست هزاران پوند به عنوان غرامت کرده است.
 
 
این خانم یک طراح کیف های دستی گران قیمت است که به همراه شوهرش برای گذراندن ماه عسل به یک هتل 5 ستاره رفته بود. او در این هتل با مصرف نوعی ماهی که مسموم بوده است دچار بیماری شده است که بعد از دو سال هنوز گریبانگیر وی است.
 

او و همسرش بعد از صرف غذا هردو دچار اسپاسم معده، تهوع و ناراحتی گوارشی شدند. این خانم 33 ساله در پی این مسمومیت دچار ناراحتی معده مزمن شده و تحت عمل جراحی قرار گرفته است او بعد از آن دچار افسردگی شد . هنگام مسمومیت او باردار بوده است
.او میگوید این مسئله باعث شده است وی مجبور باشد برای همه عمر دچار محدودیتدر خوردن غذاها باشد.
 
 
مسمومیت به وجود آمده به دلیل نوعی سم موجود در این نوع ماهی خاص است که حتی با پخته شدن از بین نمیرود و تنها به انسان تاثیر گذار است.مسئولین این هتل میگویند هرگونه شکایتی از این هتل تا پنج ماه بعد از اقامت قابل پیگیری است و آنها متاسفند که این خانم بعد از دوسال از گذشت اقامتش از هتل مذکور شکایت کرده است و ممکن است شکایت او به هیچ جایی نرسد.