پارس ناز پورتال

دارنده مدال المپیک از سختی ها و آزار جنسی خود می گوید!

مجموعه : مجله خبری روز
کلی ولز برنده مدال برنز در رشته دو میدانی المپیک 2012 از زندگی شخصی و آزارهای جنسی خود میگوید.او موفق شده است مدال برنز رقابتهای دو صد متر را ازآن خود کند. او زندگی فوق العاده سختی داشته است و برنده شدنش در المپیک همه این تلخی ها از ذهن او زدوده است.به گزارش پارس ناز او سال دوم دبیرستان بود که به خاطر سو استفاده های نامزد مادرش و اینکه او وی را مورد آزار و اذیت جنسی قرار میداد خانه را ترک کرد.
 
 
به گفته وی این مهمترین تصمیم زندگی اش بوده است و اگرچه بعد از آن دوران سختی را پشت سر گذاشته است اما این بهترین تصمیم زندگی وی به حساب می آید. درست یک ماه بعد از اینکه وی خانه را ترک کرد مادرش  و نامزد وی در یک سانحه تصادف کشته میشوند.بعد از این جریان او ورزش را به صورت جدی و شبانه روزی دنبال کرد و تنها هدفش در زندگی ورزش کردن به صورت حرفه ای بود که خیلی زود توانست این رویا را به حقیقت پیوند دهد.
 

او همیشه به اطرافیان و دوستانش میگفت هرگز اجازه نمیدهد دوباره قربانی شود.و خیلی سخت مشغول تلاش و آماده سازی  خود برای مسابقات المپیک و جهانی شد و استعداد وآمادگی بدنی اش باعث شد او در مسیر انتخابی اش با موفقیت پیش رود.وی میگوید هرگز فراموش نخواهد کرد که مادرش در مقابل اعتراض کلی به رفتارهای نامزدش تنها سکوت کرد  و این آزار دهنده ترین قسمت در تاریخ زندگی اوست.
وی بعد از جدایی از خانواده اش در خانه دوستش به زندگی ادامه داد و خانواده او کلی را مثل دختر خودشان دوست داشتند  و از اینکه او کنارشان باشد احساس خرسندی میکردند.
 

کلی ولز معتقد است داستان زندگی او داستان مشابه خیلی از آدمهاست اما او قصد دارد با عنوان کردن این داستان راه نجات را به همه نشان دهد. چرا که او یک انسان موفق است و حالا زمانی است که خیلی ها میتوانند از او الهام بگیرند تا با مشکلات مبارزه کنند.وی در المپیک 2008 پکن هم حضور داشت اما به دلیل آسیب دیدگی مجبور شد رقابتها را نیمه تمام رها کند.