پارس ناز پورتال

شایعاتی درباره ازدواج براد پیت و آنجلینا جولی + عکس

مجموعه : اخبار سینما
آماده شدن برای برگزاری یک جشن فوق العاده بزرگ در املاک شخصی این زوج هالیوودی در فرانسه همه را به شک انداخته است که این ممکن است یک مراسم خصوصی ازدواج باشد چراکه خانواده هردوی آنها و حتی طراح  جواهر شخصی آنجلینا جولی که حلقه نامزدی 250 هزار دلاری او را طراحی کرده است در این جشن حضور دارند.
 
 
ماه آپریل گذشته این زوج  نامزدی رسمی خود را اعلام کردند.به گزارش پارس ناز آنها 7 سال است کنار هم زندگی میکنند و حاصل این زندگی 6 فرزند است که سه تای آنها متعلق به خود این زوج و سه تای دیگر فرزند خوانده های آنها هستند.گفته میشود نام جرج کلونی نیز در میان میهمانان به چشم میخورد. یک منبع میگوید این میهمانی سر و صدای زیادی در منطقه برپا کرده است و احتمال زیاد این زوج قصد دارند که اینگونه ازدواج خود را در این میهمانی خصوصی جشن بگیرند.
 

شهردار شهری که ویلای شخصی این زوج در آنجا قرار دارد میگوید طبق قوانین مدنی فرانسه مراسم ازدواج باید در سالن شهر برگزار شود و هیچ زوجی اجازه برگزاری مراسم در منزل شخصی خود ندارد . اما خیلی قبل از این مشخص بود که این زوج در حال برنامه ریزی برای برگزاری مراسم ازدواجشان در ویلای 35 میلیون پوندی شان در فرانسه هستند.
 

این زوج هالیوودی قبلا اعلام کرده بودند تا زمانیکه اجازه رسمی ازدواج به همجنس گراها داده نشود ازدواج نخواهند کرد اما برد پیت ا خیرا در مصاحبه ای گفته بود آنها نمیتوانند مدت زمان زیادی برای روز ازدواج صبر کنند چرا که بچه ها آنها را تحت فشار قرار داده اند تا هرچه سریعتر ازدواج کنند.