پارس ناز پورتال

زنان مشهور هالیوود که بیش از حد عمل زیبایی کرده اند

به گزارش پارس ناز بسیاری از هنرمندان نظیر مایکل جکسون و یا خواهرش جانت جکسون از جمله هنرمندانی بودند که چندین و چند عمل جراحی روی صورت شان انجام داده بودند بطوری که با چهره معمولی شان فاصله زیادی داشت.به چند نمونه از این هنرمندان می پردازیم:

نیکول کوک آستین


کوکو همسر خواننده رپ معروف "آیس تی" هر نوع جراحی زیبایی که فکرش را بکنید انجام داده است.
 
 
پیت برنز

پیت برنز از جمله آن افرادی است که دست به جراحی های زیبایی فراوانی زده اند. در سال 2007، برنز از پزشک جراحش بخاطر عمل ناموفقش شکایت کرد.
 
 
کرت تاپ

کمدین 47 ساله آمریکایی که بخاطر نگاه منحصر به فرد و استایل کمدی اش معروف شده است. شایعات فراوانی در مورد تغییر چهره و اندام این کمدین وجود دارد.
 
 
هیلاری کلینتون

وزیر امور خارجه کنونی آمریکا 64 ساله سالهای زیادی سوژه رسانه ها بود. او هیچوقت به انجام عمل جراحی زیبایی اقرار نکرد ، اما بسیاری بر این باورند که او اعمال جراحی زیادی انجام داده است.
 

نیکی کاکس

نیکی کاکس 33 ساله ، برای بازی در نقس لاس وگاس شناخته می شود، او بخاطر پروتز لبهایش معروف شده است.
 
 
جنی فارلی

جرسی 24 ساله پس از جراحی های فراوانی که در سنین جوانی انجام داده است ظاهری بسیار جدید پیدا کرده است. بسیاری عقیده دارند که این ظاهر جدید به او می آید.
 
 
امی فیشر

به گزارش پارس ناز امی فیشر 37 ساله در سال 1992 به همسر معشوقش شلیک کرد و از آن تاریخ سوژه رسانه ها شد.بعد از اینکه مزه شهرت را چشید سعی کرد که دست به عمل جراحی بزند. او روی لبها و بینی اش عمل جراحی انجام داد.
 
 
بروس جنر
 
بروس جنر 62 ساله ، برنده مدال طلای المپیک است اما او به این خاطر مشهور نشده است او از طریق خواهرهای کارداشین به شهرت رسیده ؛ او پدرخوانده آنهاست.دلیل مهم دیگر برای اینکه این ورزشکار مورد علاقه های دوربین های خبری است جراحی های زیبایی است که روی صورتش انجام داده است.
 
 
جویی بیدن

سیاستمدار معروف جویی بیدن 69 ساله ، یک عمل جراحی انجام داد که تاثیر بسیار بدی روی او گذاشت ؛ پزشکان بر این باورند این تاثیر بخاطر این بوده است که در آن زمان علم زیاد پیشرفت نکرده بود.