پارس ناز پورتال

اسیر شدن 10 ساله این زن جوان توسط قاچاقچیان + عکس

مجموعه : مجله خبری روز
اسیر شدن 10 ساله این زن جوان توسط قاچاقچیان + عکس
تیم پلیس مبارزه با مواد مخدر امریکا در یک عملیات ضد قاچاق مواد مخدر در یکی از اتاقها تصادفا به زنی برخورد کرد که مدت 10 سال در اسارت قاچاقچیان بود.این آپارتمان متعلق به مایکل مندز 41 ساله است.به گزارش پارس ناز او یکی از سران بزرگ مافیایی مواد مخدر در امریکا و منطقه امریکای لاتین است که به علت قاچاق مواد مخدر و اسلحه و اعمال خشونت تحت تعقیب پلیس قرار داشت.
 
 
یکی از ماموران پلیس در این عملیات به خبرنگاران گفت: با توجه به شواهد به دست آمده از صحنه جرم احتمال میرود این زن بیش از 10 سال در این اتاق در حالیکه با قفل و زنجیر بسته شده بوده نگهداری میشده است.طبق گزارشات تنها چیزی که برای این زن به عنوان امکان رفاهی در نظر گرفته شده بوده یک دستگاه تلویزیون است.
 
 
این زن که هویتش فاش نشده است گفته است گاهی زمانی که همه اعضای باند در خانه حضور داشتند به او اجازه داده میشده که از اتاقش خارج شود.همسایگان مندز در این رابطه گفته اند اگرچه سالهاست او در آن آپارتمان ساکن است و افراد زیادی به آنجا رفت و آمد میکنند اما آنها تاکنون این زن را ندیده اند و متوجه حضور او در خانه نشده بودند.
 
رییس باند مافیای مواد مخدر
 
 
مندز بارها به جرم قاچاق مواد مخدر و اسلحه و انسان توسط پلیس فدرال امریکا دستگیر شده است. پلیس گفته است از محل زندگی او قرصهای روانگردان به ارزش بیش از 100 هزار دلار حدود 190 گرم ماری جوآنا و بیش از 23 هزار دلار پول نقد کشف شده است.دادگاه برای او جریمه 1میلیون دلاری در نظر گرفته است.