پارس ناز پورتال

پرجمعیت ترین خانواده آمریکا صاحب 19 بچه خود شد +عکس

پرجمعیت ترین خانواده آمریکا صاحب 19 بچه خود شد +عکس
اخیرا برنامه تلویزیونی از این خانواده جالب و پرجمعیت در تلویزیون امریکا روی آنتن رفته است که باعث شگفتی بسیاری از آمریکاییها شده است .آخرین فرزند آنها هنگام تولد دچار مشکل تنفسی شد و مدت دو هفته در بیمارستان بستری بود.به گزارش پارس ناز این خانواده 21 نفره به شدت نگران سلامتی این نوزاد بودند و تمام مدت در بیمارستان کنار او بودند.
 
 
 
جالب است بدانید همه این بچه ها متعلق به این زن و شوهر هستند.پدر خانواده میگوید هنگامی که او متولد شد صورتش کبود بود که این امری طبیعی است اما هنگامی که دیدم او گریه نمیکند متوجه خطری که او را تهدید میکرد شدم. خوشبختانه پزشکان سریعا اقدام کردند و راههای تنفسی او را به وسیله دستگاه باز کردند.کلی مادر این خانواده و 45 ساله است . او میگوید وقتی برای معاینات ماههای آخر بارداری رفتم پزشکان مرا سریعا به بیمارستان انتقال دادند  تا فرزندم را به دنیا آورم.
 

نام این فرزند جدید "جب" که به معنای "دوست نزدیک خداوند" است نامیده شده است . قرار است برنامه ای با حضور همه افراد این خانواده در تلویزیون امریکا تهیه شود که هرشب نیم ساعت زندگی آنها را به نمایش میگذارد.آنها اکنون صاحب 10 دختر و 9 پسر هستند. این خانواده فرزند دوقلو ندارند و همه بچه ها به صورت طبیعی به دنیا آمده اند.آنها یک خانه بزرگ در ایالت تنسی دارند که 5 خوابه است و به راحتی در آن زندگی میکنند.