پارس ناز پورتال

موبایل جدید سونی Xperia TX نام خواهد داشت + عکس

موبایل جدید سونی Xperia TX نام خواهد داشت + عکس
سونی در نظر دارد نسل جدید از گوشی‌های اندرویدی خود را به زودی وارد بازار کند. بهترین و قدرتمندترین این گوشی‌ها، Sony Hayabusa یا Xperia TX نام دارد که در رویداد IFA در بیست و نهم ماه آگوست رسما معرفی خواهد شد.به گزارش پارس ناز Sony Xperia TX یک گوشی رده بالا و رقیب مستقیم گوشی‌های Samsung Galaxy S III و HTC One X است. این گوشی دارای صفحه نمایش 4.6 اینچی است که از دقت 720×1280 بهره می‌برد و تراکم پیکسلی بسیار بالای 319ppi را ارائه می‌دهد.
 
مغز متفکر این گوشی، پردازنده دو هسته ای 1.5 گیگاهرتزی Snapdragon S4 است که در کنار یک گیگابایت حافظه RAM، قدرت پردازشی بالای این گوشی را تضمین می‌کند.حافظه داخلی این گوشی 16 گیگابایت است ولی امکان ارتقا آن تا 32 گیگابایت نیز دیگر از طریق درگاه حافظه microSD وجود دارد.

در پشت این گوشی دوربین فوق‌العاده 13 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری Full HD 1080p وجود دارد که می‌تواند تصاویری با کیفیت بسیار بالا را ضبط کند. در زیر قاب پشتی دستگاه نیز یک باتری 1700 میلی آمپری قرار دارد.Sony Xperia TX به طور پیش فرض از سیستم عامل اندروید نسخه 4.0.4 استفاده می‌کند. این گوشی در ژاپن با نام Xperia GX عرضه خواهد شد.