پارس ناز پورتال

کنترل لوازم خانگی هوشمند با موبایل پاناسونیک + عکس

کنترل لوازم خانگی هوشمند با موبایل پاناسونیک + عکس
شرکت پاناسونیک تصمیم گرفته لوازم خانگی اش را هوشمند تر کند و از ماه آینده مدل های مختلفی از لوازم خانگی را به همراه اپلیکیشن مخصوص آنها وارد بازار خواهد کرد.به گزارش پارس ناز این لوازم خانگی طیف وسیعی از محصولات را شامل می شوند. از تهویه های خانگی گرفته تا یخچال و لوازم آشپزخانه.

اپلیکیشن این لوازم خانگی روی تلفن اندرویدی یا آی او اس نصب می شود و می توانید کنترل‌ آنها را از طریق اپلیکیشن انجام دهید. در کنار آن اطلاعات مصرف انرژی نیز به شما نمایش داده خواهد شد. این لوازم خانگی به ان اف سی نیز مجهز اند و می توانید کار برنامه ریزی آنها را از طریق تلفن هوشمندتان انجام دهید.

 

پاناسونیک می گوید حتی لوازم خانگی کوچک مانند دستگاه فشار خون جدید این شرکت هم به این امکان تجهیز می شود. یک سرویس ابری هم برای کنترل لوازم خانگی پاناسونیک ایجاد شده که مشکلات و گزارش های دستگاه ها را برای این شرکت ارسال می کند. برای مثال در صورت بروز مشکل در ماشین ظرفشویی، دستگاه به پاناسونیک از طریق سرویس ابری اطلاع میدهد! در کنار آن اگر از دستگاه فشار خون استفاده کنید هر بار فشار خون شما در حساب ابری تان ذخیره می شود و می توانید گزارش فشار خون خودتان را در طی چند ماه گذشته ببینید.
 
یک کاربرد خوب دیگر این است که یکی از آنها را به مادر بزرگ هدیه دهید و فشار خون او را از راه دور تحت نظر داشته باشید.این لوازم جدید و دوست داشتنی از ۴ مهر ماه برای ژاپنی ها وارد بازار می شود و آنها می توانند حس بیشتری از زندگی در آینده داشته باشند. اما برای بقیه کشور ها احتمالا باید چند ماه بیشتر صبر کرد.