پارس ناز پورتال

خارج کردن یک کفش دوزک بعد از 3 سال از گوش این خانم

خارج کردن یک کفش دوزک بعد از 3 سال از گوش این خانم
خارج کردن یک کفش دوزک بعد از سه سال از گوش این خانم به رنج و ناشنوایی اش خاتمه داد.به گزارش پارس ناز این دختر 28 ساله حدود 11 بار بخاطر درد گوشش به پزشکان متعدد رجوع کرد اما همه درمانهای او بی نتیجه ماند بطوریکه وضعیت او روز به روز بدتر شد و نهایتا در آستانه از دست دادن شنوایی کامل گوش راستش قرار گرفت.

او در همه این سالها درد تحمل ناپذیری را در گوشش احساس میکرد . یک روز که او از قطره ای که یکی از پزشکان برایش تجویز کرده بود استفاده میکرد متوجه شد سر یک کفشدوزک از گوشش خارج شده  است. در همین هنگام او متوجه شد قبل از شروع علائم گوش درد و ناشنوایی اش در سال 2009 او احساس کرده بود که چیزی در گوشش خزیده است .
وی صبح همان روز به پزشک مراجعه کرده بود و زمانیکه پزشک به او گفته بود چیزی درگوشش مشاهده نمیشود او با خیال راحت به زندگی اش ادامه داده بود.
 

او آخرین بار به یک متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه کرده بود و با قطره ای که او تجویز کرده بود موفق شد سر یک کفش دوزک مرده را از گوشش خارج کند وی با نشان دادن این مدرک به پزشک به او کمک کرد تا بتواند بدن این حشره را ازگوش او خارج کند. این کار چیزی بیش از 5 دقیقه طول کشید و به این ترتیب او از درد و ناشنوایی که زندگی اش را به یک کابوس تبدیل کرده بود رها شد.

وی از سال 2010 تا کنون پنج بار مورد عمل جراحی گوش قرار گرفت اما چیزی که باعث تعجب است اینکه هیچکدام از پزشکان متوجه حضور این حشره در گوش او نشدند او میگوید بدن این حشره در لایه ای از مومی که مجرای گوش را میپوشاند قرار داشته و شاید همین امر باعث میشده که پزشکان متوجه حضور این حشره نشوند.