پارس ناز پورتال

تصاویری از زنان بازیگر معروف بالیوود قبل و بعد از جراحی زیبایی

مجموعه : اخبار سینما
تصاویری از زنان بازیگر معروف بالیوود قبل و بعد از جراحی زیبایی
به گزارش پارس ناز مایکل جکسون در هالیوود به عنوان شخصی که انواع مختلف جراحی های زیبایی را انجام داده و تغییرات چشمگیری که در وی دیده می شد مشهور شده است ، در تصاویر زیر افراد مشهور بالیوودی را می بینید که آنان نیز ترسی از جراحی های زیبایی نداشته اند :

1. چشیلپا شتی : تاکنون نه یک بار بلکه دو بار عمل زیبایی بینی داشته است، شیلپا هرگز زیبایی آنچنان چشمگیری، جراحی پلاستیک او را تغییر داده است.
 
 
2. راخی ساوانت : خیلی از انواع جراحی ها از کاشت های سیلکونی تا عمل بینی و لب را انجام داده ولی متاسفانه نتیجه زیاد مثبت نبوده است.
 
 
3. پریانکا چوپرا : دختر شایسته سابق دنیا هرگز درباره قیافه تغییر یافته اش صحبت نکرده است، برای مثال او بینی چاقی داشت و اکنون لاغر شده است.حدس می زنیم این مورد مربوط به لاغرشدن نمی باشد بلکه جراحی پلاستیک است.
 
 
4. کانگانا رانات : نیز در فیلمی که اخیرا بازی کرده لب هایش پر تر شده است.
 
 
 5. شازان پادامسی : به گزارش پارس ناز بعد از بازی در اولین فیلمی که بازی کرد لب هایش خیلی بیشتر از قبل پر تر شد ! واضح است او از قیافه معصوم خود زیاد راضی نبوده و خواسته جذابیت بیشتری به خود بدهد. به هر حال تصویر قبل از عمل او به مراتب دلنشین تر است.
 
 
6. کوینا میترا : نتیجه جراحی این خانم از همه شرم آور تر است و احتمالا افرادی که دوستدار جراحی زیبایی هستند با دیدن او پشیمان می شوند.
 

 7. پرییتی زینتا : عمل زیبایی بینی ، بالا بردن ابرو و کشیدن پوست انجام داده است.
 
 
 8. مینیشا لامبا : دیگر قربانی جوانی که در جراحی زیبایی موفق نبوده است. او بینی اش را برای جذاب تر شدن باریک تر کرده است ولی هیچ نتیجه مثبتی برای قیافه و شغلش نداشته و همچنان معدود فیلم هایی است که در کارنامه خود دارد.