پارس ناز پورتال

قتل این دختر بچه ناز در ایوان خانه + عکس

قتل این دختر بچه ناز در ایوان خانه + عکس
دختر شش ساله‌ای در بیرون خانه‌اش با حمله ناشناس گروهی سوار بر ماشین مورد اصابت گلوله قرار گرفت.به گزارش پارس ناز دو نوجوان عضو گروه به دلیل قتل آلیا شل در شیکاگو دستگیر شدند.همسایگان مقتول او را فرشته کوچک ما خطاب می‌کردند و می‌گفتند او بسیار دوست داشتنی بود و همیشه وقتی او را می دیدیم مشغول خوردن موز بود. آلیا با مادر و خواهرش در دهکده کوچکی در مجاورت شیکاگو غربی در ایوان خانه‌شان نشسته بود که یک کامیون خاکستری از بیرون خانه سر در آورد.
 
 

 طبق گفته یکی از همسایه‌ها که شاهد ماجرا بود شخصی به این خانواده 4 شلیک کرد که دو تا از گلوله‌ها به شکم دخترک 6 ساله اصابت کرد.او را به بیمارستانی در آن نزدیکی رساندند که در آنجا اعلام شد او فوت کرده است.همچنین پلیس یک لباس صورتی که عکس مینی موس داشت را از ایوان این خانه پیدا کردند. تصور می‌شود دو نوجوان به نام جوآن باراز 18 ساله و دیگری بدون نام 16 ساله به گروه باند خیابانی به نام پادشاهان لاتین پیوسته‌اند.
 
قتل این دختر بچه ناز در ایوان خانه + عکس

خواهر بزرگتر آلیا به نام دزیری در زمان شلیک به کودک در داخل خانه بوده و اظهار داشت وقتی آن‌ها شروع به تیراندازی کردند من فکر کردم در بیرون آتش بازی می‌کنند، به بیرون دویدم و دیدم مادرم خواهرم را نگه داشته ولی خواهرم نه دیگر حرف می‌زد و نه نفس می‌کشید.مجموع افراد کشته شده از جمعه تا یکشنبه در شیکاگو 39 نفر بودند که قاتلان آن‌ها مردانی در دهه 20 سالگی بوده است.