پارس ناز پورتال

حلقه ازدواج گمشده این خانم در بین هزاران زباله شهری

حلقه ازدواج گمشده این خانم در بین هزاران زباله شهری
به گزارش پارس ناز به نقل از پرداد ،تلاش قهرمانانه یک کارگر برای پیدا کردن حلقه ازدواج گمشده یک زن از میان هزاران تن زباله شهری زمانیکه دانیل کارول متوجه شد که تصادفا حلقه ازدواجش میان زباله ها دور ریخته شده است با وحشت سراغ مسئول تخلیه زباله منطقه محل زندگی اش رفته و درخواست کمک کرد اگرچه بعید به نظر میرسید که حلقه در میان انبوهی از زباله  قابل پیدا کردن باشد.
 
 
آقای گادیت که مسئول تخلیه زباله های شهری منطقه ای در منهتن امریکاست در کمال محبت حاضر شد هزاران تن زباله را برای پیدا شدن این حلقه جستجو کند خانم کارول حلقه ازدواجش که یک حلقه طلای نازک با 9 نگین برلیان است در کلاس نقاشی اش گم کرد. این خانم 45 ساله بعد از اتمام کلاس کیسه های زباله را از کلاس خارج کرد و متوجه نشد هنگام تمییز کردن دستش حلقه از انگشتش خارج شده است. او ساعت 3:30 شب متوجه شد حلقه اش در انگشتش نیست.
 
 
او نمیخواست همسرش متوجه این موضوع شود چرا که سال گذشته همسرش این حلقه را به مناسبت دهمین سال ازدواجشان و به جای حلقه ای که او گم کرده بود برایش هدیه گرفت.وی به محل تخلیه زباله ها رفت و چون کسی آنجا نبود یک یادداشت گذاشت و درخواست کمک کرد.آقای گادیت 42 ساله مسئول تخلیه زباله  ها با او تماس گرفت و به او قول داد حلقه گم شده اش را پیدا کند.
 

وی توانست بعد از چندین ساعت جستجو در میان زباله ها این حلقه را پیدا کند و زمانیکه به خانم کارول اطلاع داده شد که این حلقه پیدا شده است وی تا ساعتها در اوج ناباوری گریه کرد.
 
 
پرداد