پارس ناز پورتال

اتفاق غمناک برای این زوج ماجراجو + عکس

مجموعه : مجله خبری روز
اتفاق غمناک برای این زوج ماجراجو + عکس
یک زوج که سفری 5 ساله به دوردنیا داشتند دو روز بعد از بازگشت به خانه در سانحه تصادف با قطار چند متر آنطرف تر از خانه شان کشته شدند.دنیلا ویز" و نامزدش "دانیل اولتر" هردو 38 ساله هستند و با ماجراجویی و روحیه شجاعانه ای که داشتند بسیاری از مناطق پر خطر دنیا را پشت سر گذاشتند.به گزارش پارس ناز آنها در سفر 5 ساله شان از آسیا ، خاور میانه و افریقای جنوبی دیدن کردند اما درست نزدیک خانه شان در سوئیس در سانحه ای دردناک جان باختند.

دانیل در محل حادثه جان باخت و دانیلا بعد از رسانده شدن به بیمارستان درگذشت. مادر 70 ساله دانیلا میگوید:"وقتی آنها در سفر بودند مدام دلشوره داشتم و میدانستم که آنها در مکانهای پرخطری رفت و آمد دارند . زمانیکه شنیدم آنها به خانه بازگشته اند خوشحال شدم و نگرانی ام اندکی کمتر شد اما هرگز تصور نمیکردم این اتفاق شوم درست پشت درخانه خودمان رخ دهد. او تنها فرزند ما بود و از دست دادن او برای من بسیار دردناک و سخت است.
 

زمانیکه پلیس ساعت 1:30 بامداد زنگ خانه را به صدا در آورد تصور کردم او کلید را جا گذاشته است و زمانیکه خبر مرگ او را به من دادند نفس کشیدن برایم سخت شد. او و نامزدش زوج خوبی بودند و واقعا برازنده یکدیگر بودند و مطمئن بودم می توانستند بسیار خوشبخت باشند.
آنها در سال 2005 با هم آشنا شده و عاشقانه یکدیگر را دوست داشتند.
 
تصمیم گرفتند کارشان را رها کرده و عشقشان را در سفری دور دنیا با هم شریک شوند. دانیلا بعد از 5 سال از آغاز سفر به خاطر مشکل دندانهایش تصمیم گرفت به سوئیس بازگردد تا آنها را درمان کند. دانیل برای او کاری پیدا کرده بود و آن شب آندو برای صحبت در این مورد به خارج از خانه رفتند.یک شاهد میگوید این زوج به قدری سرگرم گفتگو بودند که متوجه رسیدن قطار نشدند و زمانی آن را دیدند که بسیار دیر بود.