پارس ناز پورتال

افشا شدن راز زندگی تام کروز توسط دختر ایرانی + عکس

مجموعه : اخبار سینما
افشا شدن راز زندگی تام کروز توسط دختر ایرانی + عکس
به تازگی یکی از اسرار زندگی شخصی تام کروز بازیگر مشهور هالیوود توسط مجله Vanity Fair افشا شده است. این راز درباره ازدواج این بازیگر سینما است. تام کروز که در سالهای اخیر عضو فرقه ای با نام ساینتولوژیست بوده، مدتهاست تحت تعالیم کلیسایی مختص همین فرقه قرار دارد و اتفاقا همین فرقه کاملا فانتزی بوده که اسباب دردسرهایی برای تام کروز را ایجاد کرده است.

ماجرا زمانی رقم خورده که
تام کروز از همسر سابقش نیکول کیدمن جدا شده و برای جلب حسن نیت کلیسای ساینتولوژیستها از اعضای رده بالای این کلیسا میخواهد که آنها برای وی همسری انتخاب کنند.این کلیسا هم با پیدا کردن یک سری کاندیدای ازدواج با تام کروز شرایطی را برای تست گرفتن از آنها و سپس انتخاب یکی درنظر گرفته است.
 
 
 
عمده کاندیداهای کلیسا هم از میان هنرپیشه های هالیوودی انتخاب شده اند اما وجه ناراحت کننده قضیه زمانی رخ داده که کلیسا به هیچ کدام از کاندیداها نگفته که برای چه منظور انتخاب شده اند. البته شرط اصلی درباره تمامی کاندیداها آن است که عضو فرقه ساینتولوژیستها باشند.کلیسا به کاندیداها گفته بنا بر آن است که فیلمی درباره کلیسای ساینتولوژیستها ساخته شود و بر این اساس باید از تعدادی بازیگر تست گرفته شود. جالب اینجاست که یکی از سوالات این تست، نظر کاندیدا درباره تام کروز بوده است.
 
بر طبق اطلاعات ارائه شده توسط Vanity Fair نازنین بنیادی بازیگر ایرانی الاصل ساکن در بریتانیا اولین گزینه ای بوده که توسط کلیسا برای ازدواج با تام کروز به وی معرفی شده و خطاب به بنیادی گفته شده او بناست ماموریتی مهم برای کلیسا انجام دهد و نکته عجیب ماجرا آنجاست که از این بازیگر زن خواسته شده که پیش از اولین دیدار با تام کروز تمام رازهای زندگی شخصی خویش و حتی فهرست دوستان نزدیکش را در اختیار کلیسا قرار دهد!!!