پارس ناز پورتال

فستیوال و نقاشی های زیبا بر روی بدن زنان در کره جنوبی

فستیوال و نقاشی های زیبا بر روی بدن زنان در کره جنوبی
همه شرکت کنندگان در این فستیوال بین المللی در دائگو کره جنوبی زن هستند .به گزارش پارس ناز این فستیوال از روز گذشته شروع به کار کرده است  و تابلوهای زنده هنرنمایی نقاشان برجسته بین المللی را به نمایش گذاشتند اگرچه این نقاشی ها فوق العاده زیبا بودند اما قابل خرید و فروش نیست و عمر کوتاهی دارد.
 

بدن مدلها با تکنیکها و رنگهایی از جنسهای مختلف رنگ آمیزی شده و با جلوه  های ویژه و لباسهای جالب همراه میشود. رقابتها  در سه زمینه بهترین مدل فوتوژنیک، بهترین نقاشی روی بدن و برترین آرایش فانتزی برگزار میشود صدها هنرمند از سراسر دنیا در این فستیوال بین المللی که از سال 2008 همه ساله در این مکان برگزار میشود حضور داشته اند.
 
 
برای تماشاچیان و علاقه مندان و بازدیدکنندگان این فستیوال شرایطی فراهم آمده تا در صورت تمایل به صورت مدل توسط هنرمندان رنگ آمیزی شوند همچنین مسابقه ای ترتیب داده شده که شرکت کنندگان آن بازدید کنندگان هستند و به طراحی روی ناخن و یا بدن خود میپردازند که هرروز به بهترین طرح جایزه ای تعلق خواهد گرفت.در پایان هر روز از این نمایشگاه آتش بازی و رقص و پایکوبی با آهنگهای محلی کشورهای مختلف آسیایی برگزار میشود.