پارس ناز پورتال

زیباترین سوپر مدل حرفه‌ ای پاکستان ستاره سینمای بالیوود

مجموعه : اخبار سینما
زیباترین سوپر مدل حرفه‌ ای پاکستان ستاره سینمای بالیوود
دومین فیلم سانجی پوران سینگ چائوهان با معرفی مدل پاکستانی مهرین سعید با توجه به ممنوع بودن فیلم در پاکستان، برنده جایزه بهترین کارگردان شد.به گزارش پارس ناز سانجی پوران سینگ چائوهان بعد از اولین فیلم خود در این کشور در حال آماده شدن برای شروع فیلم برداری دومین فیلم خود با نقش آفرینی سوپر مدل پاکستانی می‌ باشد.
 

فیلم ساز مشهور، سانجی پوران سینگ چائوهان موفق به دریافت چندین جایزه بین‌المللی شد که شامل دو جایزه در پنجاه و هفتمین جشنواره فیلم ملی در سال 2010 و جایزه بهترین کارگردان می‌باشد و در حقیقت این یک رویا بود که به حقیقت پیوست.سانجی به رغم بدست آوردن احترام و شهرت زیادی در جهان و کشور هند، از زمانی که فیلم وی در پاکستان ممنوع شد دلسردی در او احساس می‌شد. اما اکنون وی در حال تدارک مقدمات برای فیلم بعدی خود می‌باشد.

سانجی در مورد آخرین فیلم خود این‌گونه می‌گوید: این فیلم، داستانی از کینه و نفرت و حماسه‌ای از خشم و وحشت است. این فیلم حکایتی در مورد سرشت‌هایی است که می‌خواهند به مزارع بهشت پا بگذارند. داستانیست از اغماض، تصنیفی از خیانت، مجموعه‌ای فریب و حکایتی از حرص و آز.نکته جالب و قابل توجه این است که سانجی از برخی شخصیت‌های برجسته تلویزیونی و همچنین صنعت فیلم سازی پاکستان از جمله سوپر مدل "مهرین سعید" در ساخت این عنوان بهره می‌برد.
 
 
البته مهرین سعید پیش از اینکه برای ایفای نقش توسط سانجی  انتخاب شود توجه بسیاری از فیلم سازان هندی را به خود جلب کرده بود و تعدادی از آن‌ها سعی در همکاری با وی داشتند.به گزارش پارس ناز اعتقاد بر این است که پاکستان یکی از زمینه‌های مهم کاری وی می‌باشد.مهرین می‌گوید: من پیشنهادات بسیاری از جانب بالیوود در طی چندین سالی که به عنوان سوپر مدل در پاکستان فعالیت می‌کردم  داشته‌ام، اما فیلمنامه مناسبی پیدا نکردم.
 
من و سانجی از هفت سال پیش دوست هستیم و او پیشنهاد کار با من را مدتی قبل بیان کرد. فیلمنامه او بسیار شگفت انگیز است و من بسیار خوشحالم که شروع کارم در بالیوود با فیلم او می‌باشد.فیلم لاهور سانجی بسیار تکان دهنده و در اوج ظاهر شد، که هند را در حال باختن به پاکستان در راند پایانی یک مسابقه کیک بکسینگ نشان داد.
 
 
اما در اینجا مسئله بردن مسابقه نیست، این دل مردم است که هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد و سانجی سعی در به تصویر کشیدن این موضوع در دنیای واقعی داشته است. سانجی زمانی که افتخار بزرگ هنری خود را از دست رئیس جمهور هندوستان به خاطر اولین فیلمش دریافت کرد احترام بسیار زیادی از جانب همگان بدست آورد.علی رغم تمام تحسینات و بودن در اوج، تا جایی که گفته می‌شود پاکستان هند را مغلوب کرده است، هنوز هم پاکستان اجازه‌ی اکران فیلم را ندارد.

حتی زمانی که سانجی فیلم برداری را در پاکستان شروع کرد، به دلیل اینکه به وی مجوز داده نشده بود که همراه تیم خود به این کشور برود، فقط تیم او مسئول بازدید از لوکیشن ها بودند، سانجی قسمت‌هایی از فیلم را تلفنی و بر روی اسکایپ کارگردانی می‌کرد.
اشتیاق سانجی برای به کار گیری هنرپیشگان پاکستانی و تنظیم داستانی دیگر در مورد پشت پرده پاکستان نشانه‌ای از تلاش‌های وی در بهبود روابط دو کشور است، حتی اگر تنها سرگرمی باشد.فیلم بعدی سانجی در مرحله مقدماتی است. و بر طبق منابع مختلف فیلم برداری این فیلم در سپتامبر 2012 شروع می‌ شود.