پارس ناز پورتال

کارگردان سرشناس هالیوود در مورد تغییر جنسیتش می گوید

مجموعه : اخبار سینما
کارگردان سرشناس هالیوود در مورد تغییر جنسیتش می گوید
لانا واچوسکی" کارگردان 47 ساله فیلم معروف " ماتریکس" برای اولین بار درمورد مسئله تغییر جنسیتش صحبت میکند.او در مصاحبه اش با یکی از رسانه های نیویورک گفته است واقعا از اینکه توسط خانواده اش طرد شود هراس داشته است.به گزارش پارس ناز او یک مرد بود که با تغییر جنسیتش به یک زن زندگی خود را تغییر داد. او میگوید این مسئله را همیشه از درون احساس میکرد که یک زن است اما از اینکه این احساس را بیان کند واهمه داشته است.
 
 
وی میگوید در زمان تهیه فیلم ماتریکس که به همراه برادرش اندی در تهیه آن برنامه حضور داشت به شدت به افسردگی مبتلا بوده است . او میگوید هرروز برای شنا به دریا میرفته است به امید اینکه یا با قایقی تصادف کند و یا اینکه کوسه ای او را شکار کند ، اما بعد از تفکر زیاد به این نتیجه میرسد که دنیای بیرون را با دنیای درونش هماهنگ کند اما تنها مسئله ای که او را عذاب میداد مخالفت خانواده و طرد شدن از جانب آنها بود.
 
 
وی نهایتا در سال 2002 به صورت رسمی تغییر جنسیت داد و نامش از "لری" به "لانا" تغییر یافت.او یکبار ازدواج نا موفقی داشته است و حالا در ازدواج دومش دارای دو فرزند است. او علیرغم علاقه طرفدارانش به دانستن جزییات زندگی اش در این مورد حرفی نزده است و میگوید ترجیح میدهد مسائل خصوصی زندگی اش به صورت محرمانه حفظ شود.