پارس ناز پورتال

جایزه بزرگ گراند اسلم برای تنیس باز مشهور اندی + عکس

مجموعه : مجله خبری روز
جایزه بزرگ گراند اسلم برای تنیس باز مشهور اندی + عکس
جایزه بزرگ گراند اسلم برای اندی بعد از یکی از بزرگترین مسابقات تاریخ این یک موهبت آسمانی بود که باعث شد "اندی موری" به قهرمانی ایالت متحده دست پیدا کند.به گزارش پارس ناز اندی توانست مومنتم بازی را در دست بگیرد و بر رقیب خود چیره شود. این بار او خسته تر از آن بود که بتواند گریه کند، حتی به سختی می توانست راه رود و مطمئنا این بازی بزرگ با جزئیات در تاریخ ثبت خواهد شد.
 
 
گفته می شود که این روح "فرد پری" بود که در آخرین لحظات به اندی کمک می کرد، 76 سال انتظاربرای رسیدن به این پیروزی.این مسابقه در مجموع چهار ساعت و پنجاه و چهار دقیقه به طول انجامید و نتایج ریز آن به صورت 7-6, 7-5, 2-6, 3-6, 6-2 می باشد.اندی موری می گوید: "شرایط فوق العاده سختی بود، بعد اتمام ست سوم واقعا از لحاظ روحی دچار مشکل شده بودم. نمی دانم که چگونه نتیجه مسابقه بی این سمت رفت.
 
 
ایوان لندی یکی از بزرگترین بازیکن هاییست که تا کنون با آنها مسابقه داده ام. به همین دلیل از ابتدای بازی لحظات پر تنشی برای به وجود آمده بود."اندی موری نیز مانند دو مرد بزرگ انگلیس، "سر الکس فرگوسن" و "سر شان کنری" مستحق لقب سر میباشد.اندی قبل از این، چهار باربرای بدست آوردن این جایزه تلاش کرده بود که هر چهار بار ناکام ماند، اما دیشب توانست این تلسم را بشکند.