پارس ناز پورتال

صحبت های زشت ترین دختر دنیا از زبان خودش + عکس

صحبت های زشت ترین دختر دنیا از زبان خودش + عکس
پارس ناز:لیزی ولاکز" یک زن امریکایی 23 ساله است که با بیماری خاصی بدنیا آمده است. بدن او بافت چربی ندارد به این معنا که وی علیرغم 6 وعده غذایی کوچکی که روزانه مصرف میکند همچنان حدود 54 پوند وزن دارد و بدنش قادر به تولید بافت چربی برای حجم دهندگی به عضلات نیست.وی میگوید همیشه مورد تحقیر و تمسخر قرار گرفته است ، اما وی با این تفاسیر وی اذعان میکند دوست ندارد به زیبایی ستاره های تلویزیونی باشد و دوست دارد مردم به زیبایی های درونی او توجه داشته باشند.
 
 
به گفته پزشکان تنها دو نفر در تمام دنیا به این بیماری دچار هستند . او دختر موفقی است و در حال حاضر درحال چاپ دومین کتابش میباشد. او جملات تاکیدی مثبت و عبارات مفهومی بزرگان را گردآوری کرده به چاپ رسانده است و به زودی جلد دوم این کتاب منتشر خواهد شد.به گزارش پارس ناز به گفته او در دنیای مجازی خیلی ها با کامنت ها و عبارات آزاردهنده باعث ناراحتی او شده اند وی د راین رابطه میگوید: من یک انسانم و اگرچه این مسائل به من صدمه میزند اما همه سعی من در این است که به این امور بی تفاوت باشم.
 
 
او دچار نابینایی از یک چشم و کم بینایی از چشم دیگر است و هنوز علت نابینا شدن چشم او مشخص نشده است. او میگوید دوست دارد به مردمی که درخیابان به او زل میزنند بگوید خیره نگاه کردن را رها کرده و به جای آن درست آموختن را شروع کنند چرا که زندگی پر از درسهای ناگفته است.او در یک انجمن خیریه فعالیت میکند که برای بچه های بی سرپرست لباس و مواد خوراکی تهیه میکنند.او یک خواهر و برادر دارد که از نظر قد و وزن در شرایط طبیعی به سر میبرند. وی تحت درمان دارویی قرار ندارد و تنها ویتامین و قرص آهن مصرف میکند.