پارس ناز پورتال

شاهکار جدید شرکت سونی در سال 2020 + عکس

شاهکار جدید شرکت سونی در سال 2020 + عکس
در حال حاضر در زمانه‌ای به سر می‌بریم که ارتباط اینترنتی یکی از ضروریات زندگی انسان است و مطمئنا این ضرورت در سال ۲۰۲۰ رنگ جدی به خود خواهد گرفت تا جایی که به دنبال وسیله‌ای متصل به اینترنت خواهیم بود که به مچ دست‌ هایمان ببندیم! این اگر نظر شما نیست ایده طراحیست که دستبندی مفهومی و یا بهتر بگوئیم رایانه‌ای پوشیدنی را طراحی کرده که به نظر او با برند سونی در سال ۲۰۲۰ قابلیت عرضه شدن خواهد داشت.

به گزارش پارس ناز به نقل از فارنت این رایانه پوشیدنی و یا دستبند مفهومی با نام Nextep اثر طراحی به نام Hiromi Kiriki است و از یک صفحه نمایش قابل انعطاف لمسی OLED تشکیل شده که که با استفاده از یک پروژکتور هولوگرافیک چندین صفحه کلید قابل دسترسی دارد و البته قابلیت اتصال به شبکه‌ های اجتماعی را نیز دارد.

 

این تنها یک طرح مفهومی است و عرضه شدن چنین محصولی کاملا نامعلوم است اما آیا شما ده سال پیش محصولات دیجیتال این روزها در باور شما می‌گنجید؟ یا تصوری که انسان‌ ها در سال ۱۹۸۹ از سال ۲۰۰۰ داشتند، اکنون چگونه دیده می‌شود؟ پس با افزایش سرعت پیشرفت فناوری که این روزها شاهد ان هستیم رسیدن به چنین محصولاتی دور از ذهن نیست البته اینکه سونی بخواهد چنین محصولی را عرضه کند دیگر به مدیران این شرکت و سلایق انان مربوط است!