پارس ناز پورتال

این مادر چینی پسرش را 21 سال به زنجیر کشید + عکس

مجموعه : مجله خبری روز
این مادر چینی پسرش را 21 سال به زنجیر کشید + عکس
زن چینی پسر روانی اش را مدت 21 سال با زنجیر بسته است تا همسایه ها را اذیت نکند.هانگ 37 ساله پسری است که بیشتر زمان عمرش را درحالی سپری کرده  که با زنجیر به تخت بسته شده بوده است. او توسط مادر 71 ساله اش نگهداری میشود.به گزارش پارس ناز بر اساس گزارشات ساعد دست او به علت مدام بسته بودن به تخت زخمهای عمیق و بدی دارد.
 
 
مادرش میگوید ناراحتی و پرخاشگری او از سن 16سالگی و بعد ازافسردگی ناشی از  یک شکست عشقی شروع شده است. وی می افزاید: چون او عادت کرده بود بیرون برود و مردم را کتک بزند مجبورم او را با زنجیر ببندم اگرچه این کار برای من خیلی سخت است.مادر "هانگ" در ادامه افزود: او به رنگ قرمز حساسیت زیادی دارد چرا که دختری که او رها کرد آخرین بار رنگ قرمز به تن داشته ست و به همین دلیل او به زنانی که لباس قرمز دارند حمله میکند.
 

ما کشاورز هستیم و خرج درمان و داروهای او را نمیتوانیم پرداخت کنیم و تنها کاری که میتوانیم برای او انجام دهیم محافظت و تغذیه و تمیز نگهداشتن اوست. اما اگر او را با زنجیر نبندیم ممکن است به هرکس حتی خودش آسیب برساند و چاره ای جز این وجود ندارد. شاید خیلی ها فکر کنند من مادر سنگدلی هستم اما همه این کارها را فقط به خاطر حفظ سلامتی او انجام میدهم.