پارس ناز پورتال

دختری 23 ساله پدیده جدید موسیقی دنیا نام گرفت + عکس

دختری 23 ساله پدیده جدید موسیقی دنیا نام گرفت + عکس
 
لیان لاهاواس پدیده جدید موسیقی جهان و دختر طلایی بریتانیا نام گرفته است. او توانسته یکی از پرفروش ترین آلبومهای دنیا با نام " آیا عشق کافی نیست" را روانه بازار کند. او یک انگلیسی است اما رقابت بسیار شدیدی با هم سن و سالهایش در دنیای هالیوود داردو گفته میشود به زودی نام او را بیشتر خواهیم شنید.او که 23 سال سن دارد متولد لندن است و اخیرا برنامه دارد که تور اجرایی در بریتانیا داشته باشد و همین مسئله باعث شده است نام او در صدر خبرهای هنری باشد.
 
 
او کارش را با اجرای ترانه در رادیوهای محلی آغاز کرده است و تنها 9 ماه است که از آواز خواندن در برنامه های رادیویی به اجرای برنامه زنده در سراسر اروپا رسیده است و این روند رو به رشد در این مدت کوتاه بسیار ستودنی است.به گزارش پارس ناز او را با "ادله" مقایسه میکنند و میگویند صدای فوق العاده زیبایی دارد.
 
 
لیان گفته است بعد از برنامه تور بریتانیا قصد دارد به اجرای برنامه زنده در امریکا بپردازد. او که یک پدیده در موسیقی انگلستان است گفته میشود به زودی به اسطوره  ای فراموش نشدنی تبدیل خواهد شد. او اکنون پدیده سال 2012 است و میگوید قصد دارد خیلی زود موفقیت های بیشتر و بزرگتری را تجربه کند.