پارس ناز پورتال

کار وحشیانه این زن برای ربودن نوزاد یک خانم باردار + عکس

مجموعه : مجله خبری روز
کار وحشیانه این زن برای ربودن نوزاد یک خانم باردار + عکس
 این خانم متهم است یک زن باردار را به قتل رسانده است تا فرزند او را برباید و همین امر باعث مرگ نوزاد نیز شده است.به گزارش پارس ناز این زن 34 ساله برزیلی یک خانم باردار که ماه آخر بارداری اش را سپری میکرد به قتل رسانده و با چاقو شکم او را شکافته و نوزادش که یک پسر بوده به دنیا آورده و باعث مرگ او شده است. وکیل مدافع او در دفاع از وی گفته است او تنها قصد ربودن نوزاد را داشته و به هیچ عنوان قصد کشتن مادر را نداشته است.
 
 
او به انجام دو فقره قتل عمد از نوع درجه یک متهم است. دادگاه این زن را به حبس ابد محکوم کرده است.سابقا وکیل مدافع او با بیان اینکه متهم از بیماری روانی استرس و افسردگی رنج میبرد قصد تخفیف در مجازات داشت اما دادگاه با انجام آزمایشات با این امر مخالفت کرده است.طبق گزارشات او ابتدا زن باردار را به قتل رسانده است و سپس با چاقو شکم او را پاره کرده و بچه را به دنیا آورده است و زمانیکه متوجه شده بچه نفس نمیکشد با پلیس تماس گرفته و میگوید در حمام زایمان کرده است ما بچه اش نفس نمیکشد.
 
گروه امداد به صحنه آمده اند و از شواهد قضیه به اصل ماجرا شک کرده و او را به پلیس میسپارند. نتایج آزمایشات نشان میدهد که این نوزاد مرده اصلا به این زن تعلق ندارد و از طریق طبیعی به دنیا نیامده است بنابر این زن قاتل دستگیر شده و جنازه مادر نیز در زیر زمین خانه اش پیدا میشود.