پارس ناز پورتال

این زوج 80 ساله عاشق مردم را شگفت زده کردند + عکس

این زوج 80 ساله عاشق مردم را شگفت زده کردند + عکس
این زوج مشهور و عاشق که"بابی" و "ایرن سیمپسون" نام دارند ماه گذشته تولد 70 سالگی خود را جشن گرفتند. جالب است بدانید آنها 15 سال است که هفته ای دو بار  به باشگاه ورزشی میروند و وزنه میزنند.به گزارش پارس ناز آنها در سن 16 سالگی در یک باشگاه دوچرخه سواری با هم آشنا شدند و بعد از یک داستان عشقی فوق العاده ازدواج کردند و اکنون 58 سال از آن جریان میگذرد.
 
 
این زوج ورزشکار بدون توجه به شرایط آب و هوایی و علیرغم سن زیادشان روزهای یک شنبه حدود 6 مایل پیاده روی میکنند."بابی" علاوه بر این رژیم ورزشی مشترک هفته ای دوبار هم گلف بازی میکند.ایرن میگوید در باشگاهی که آنها ورزش میکنند همه از سن و سال آنها تعجب میکنند او معتقد است سن و سال دلیل خوبی برای نا امید شدن از زندگی نیست و حتی افراد سالخورده میتوانند با شرکت در کلاسهای ورزشی نشاط و شادابی را برای خود به ارمغان آوردند.
 

وی می افزاید:فعال ماندن در سن پیری مسئله بسیار مهمی است. این زوج در طبقه بالای یک آپارتمان زندگی میکنند و برای رفت و آمد به منزلشان از پله ها استفاده میکنند.حاصل ازدواج آنها یک دختر و دو نوه است. آنها 5 سال است که ورزش تناسب اندام انجام میدهند. ورزش آنها شامل 4 مایل پیاده روی روی تردمیل ، یک ساعت وزنه زدن و 15 دقیقه دوچرخه ثابت است.