پارس ناز پورتال

روزهای اول مدرسه با کوچک ترین دختر دنیا + عکس

روزهای اول مدرسه با کوچک ترین دختر دنیا + عکس
شارلوت گارسید کوچکترین دختر جهان ، این روزها اولین روزهای مدرسه را تجربه می کند.او 5 ساله است و 68 سانتی متر قد دارد و وزن او کمتر از 10 کیلوگرم است.به گزارش پارس ناز او اخیرا کنار بچه های هم سن و سال خود روزهای اول مدرسه را سپری میکند. او برای اولین بار سر کلاس حاضر شده و والدین او از اینکه او درکنار بچه های طبیعی به مدرسه میرود خیلی خوشحال هستند.
 
 
شارلوت با نوعی بیماری خاص متولد شده است که به قدر نادر است که پزشکان هم هنوز نامی برای آن انتخاب نکرده اند. هنگامی که او متولد شد به خانواده اش گفته شد او کمتر از 1 سال عمر خواهد کرد اما او همچنان امیدوارانه در حال زندگی کردن است.مادر 30 ساله او میگوید اگرچه شارلوت به بیماری دچار است که از هر 10 میلیون نوزاد یک نفر به آن دچار میشود اما این مسئله ضعف او محسوب نمیشود.
 
 
او شخصیت طبیعی دارد و مثل دیگر بچه های 5 ساله رفتار میکند. در مدرسه به والدین او گفته اند او به اندازه یک بچه 3 ساله قدرت یادگیری دارد و این چیزی بیش از توقع والدین اوست.شارلوت هنگام تولد 25 سانتی متر قد داشته است و مجبور بودند لباسهای عروسکها را تن او بپوشانند.او سه خواهر 15،12 و 8 ساله دارد که هر سه طبیعی هستند و او را خیلی دوست دارند. گفته میشود او دختری خجالتی است اما خیلی خوب خود را با محیط هماهنگ میکند و به همین دلیل به او اجازه داده شد تا در کنار بچه های طبیعی به مدرسه برود.