پارس ناز پورتال

این مرد عاشق جانش را به همسرش بخشید + عکس

این مرد عاشق جانش را به همسرش بخشید + عکس
 همسر این خانم یک مرد 80 ساله عاشق و شجاع است که توانسته بود دوبار نشان لیاقت درجه یک کشور امریکا را در زمان جنگ کره از آن خود کند.او با مرگ شجاعانه خود باردیگر ثابت کرد انسان شایسته ای است. در این اتفاق که منجر به مرگ این  قهرمان عاشق پیشه 80 ساله شد او قصد داشت با سپر قرار دادن خود از برخورد خودرویی که کنترلش را از دست داده و به پیاده رو وارد شده بود و در آستانه برخورد با همسر او قرار داشت مانع از آسیب رسیدن به همسرش شود.
 
 
همسر 62 ساله رابین بام میگوید بعد از شرکت در یک برنامه زنده موسیقی به سمت خانه در حرکت بودیم که یک خودروی تویوتا که حامل یک دیپلمات پاکستانی بوده به دلایل نامعلوم از مسیر خود خارج شده و به سمت پیاده رو منحرف شد. من متوجه این وسیله شدم اما به دلیل شوک زده شدن سرجایم میخکوب شدم که ناگهان همسرم با هل دادن من ، مرا از مسیر این خودرو دور کرد و بعد ماشین با سرعت زیادی به او برخورد کرد و او زیر چرخهای ماشین رفت و متاسفانه جانش را از دست داد.
 
 
این خانم در این سانحه دچارآسیب زیادی نشده است اما همسرش بعد از رسیدن به بیمارستان درگذشته است.به گزارش پارس ناز او معتقد است همسرش یکی از شجاع ترین مردان روی زمین بوده است و ثابت کرده است علاوه بر اینکه مردی عاشق بوده واقعا شایستگی دریافت دوبار نشان لیاقت را داشته است.او حتی برای  مردن راهی شجاعانه ای را برگزیده بود.