پارس ناز پورتال

اعتراف آرنولد به رابطه جنسی با خدمتکار خانه‌ اش! + عکس

مجموعه : اخبار سینما
اعتراف آرنولد به رابطه جنسی با خدمتکار خانه‌ اش! + عکس
ترمیناتور هالیوود و فرماندار سابق کالیفرنیا در کتاب خاطرات خود، بالاخره به جنجال رسانه های آمریکایی پایان می دهد و خودش به رابطه جنسی با خدمتکار خانه مسکونی اش اعتراف می کند.به گزارش پارس ناز آرنولد شوارتزنگر، در این کتاب با عنوان همه خاطرات به اتفاقات میان او و همسرش و جنگ و دعواهای بینشان در دادگاه و مشاوره خانواده اشاره کرده است و می نویسد انتظار نداشته است که همسرش از او به خاطر این رابطه با خدمتکارش جدا شود.
 

بازیگر نقش ترمیناتور می گوید همسرش باید از همان ابتدا از او جدا می شد نه اینکه وقتی از فرمانداری کالیفرنیا کنار رفت، این کار را انجام دهد.
ماریا شریور، همسر آرنولد در دادگاه محلی کالیفرنیا از وی به خاطر خیانت شکایت کرده بود که همین شکایت سرآغاز جنجال‌های رسانه ای بسیاری در آمریکا شد. آرنولد می گوید روزی که به دادگاه رفته بودم فکر می کردم در سیستم قضایی آمریکا از من دفاع شود و همسرم را برای عدم جدایی ترغیب کنند.
 
بازیگر 65 ساله فیلمهای اکشن سینمای آمریکا می نویسد ابتدا فکر می کردم مسئولان دادگاه به ما کمک کنند بهتر با این مشکل روبرو شویم و موضوع خانوادگی ما به رسانه ها کشانده نشود ولی راز ما در همان روز اول در رسانه ها افشا شد. شوارتزنگر در این کتاب که قرار است اول اکتبر سال جاری منتشر شود به صراحت به روابط جنسی خود با خدمتکار سابقش اعتراف کرده است ولی می نویسد که انتظار چنین جنجالی را نداشته است.
 

البته به گفته خبرنگار دیلی نیوز که یک نسخه از دست نویس کتاب را به دست آورده وی تا صفحه 624 تنها به سفر طولانی خود از مناطق روستایی اتریش تا قله های شهرت در سینما و ورزش بدنسازی اشاره کرده است و بعد از آن به حوادث «میلدرد بنی» زن خدمتکار خانه مسکونی اش اشاره کرده است که پسرش را 15 سال به طور مخفی نگهداری کرده است.
 
آرنولد در کتابش اظهار پشیمانی و خجالت می کند و می نویسد که باید سالها پیش موضوع را با همسرش در میان می گذاشته است. در زمان رابطه با زن خدمتکار در سال 1996 آرنولد در حال بازی در فیلم بتمن و رابین بوده و وقتی فرزند آنها متولد شد نام او را جوزف گذاشتند. روزنامه دیلی نیوز در تصویر منتشر شده از بنی و پسرش صورت جوزف را شطرنجی کرده است.