پارس ناز پورتال

این دختر 8 ماه به زور مورد تجاوز جنسی قرار گرفت + عکس

مجموعه : مجله خبری روز
این دختر 8 ماه به زور مورد تجاوز جنسی قرار گرفت + عکس
نوین یلدریم نام زنی 26 ساله ترکیه ای است که به اسطوره ای در میان زنان ترک تبدیل شده است. نوین در اقدامی خونین مردی را که 8 ماه به زور به او تجاوز میکرد به قتل رساند و سپس سرش را از تنش جدا کرده است.به گزارش پارس ناز این زن مدت 8 ماه توسط شوهر عمه اش مورد تجاوز جنسی قرار گرفت و این امر باعث یک بارداری ناخواسته شد.
 
این اتفاق زمانی رخ داد که شوهر این زن که یک کارگر فصلی است برای کار به یک روستای دیگر رفت و این زن در خانه تنها بود که شوهر عمه اش از دیوار خانه او بالا می رفت و به زور به او تجاوز میکرد.نوین یلدریم در این مورد می گوید: زمانیکه شوهر عمم ( مرد متجاوزگر ) فهمید من باردار هستم تصاویر برهنه من را روی اینترنت قرار داد که این کار او باعث شد خبر بارداری من در نبود همسرم به گوش همه اهالی روستا برسد.
 
 
وی در ادامه افزود: این مسئله باعث سرشکستگی و بد نامی من و خانواده ام شد و احساس میکردم در آینده فرزندانم به خاطر این مسئله مورد آزار و اذیت قرار خواهند گرفت ، تصمیم گرفتم اقدامی انجام دهدم که هم خود و هم فرزندانم را از این رسوایی بزرگ نجات دهد.اینبار او منتظر آن مرد شیطان صفت شد و زمانیکه او از دیوار پایین پرید با اسلحه ای که تهیه کرده بود دو بار به او شلیک کرد و زمانیکه فهمید او مرده است سرش را از تنش جدا کرد.
 
و درحالیکه سر بریده او را به دست داشت به میدان دهکده رفته و فریاد زد این سر مردی است که عصمت مرا لکه دار کرده است از این به بعد باید به فرزندان من بگویید بچه های زنیکه عصمتش را زنده کرد.او قصد دارد فرزند نامشروعش را سقط کند اما چون بارداری او بیش از 10 هفت است قانون ترکیه او را از این کار منع میکند ولی او همچنان در تلاش است تا این کار را انجام دهد.