پارس ناز پورتال

سامسونگ و تعویق تولید صفحات انعطاف پذیر + عکس

سامسونگ و تعویق تولید صفحات انعطاف پذیر + عکس
صفحات لمسی انعطاف پذیر از نوع AMOLED می توانند جهش بزرگ بعدی در تکنولوژی ساخت تلفن‌های هوشمند باشند. ولی متأسفانه به نظر می‌ رسد که باید کمی بیشتر از آنچه پیش‌تر تصور می‌شد برای حضورشان در تلفن‌ها صبر کنیم.گزارش‌ ها حاکی است که سامسونگ ساخت این نوع صفحات در مقیاس انبوه را به خاطر مشکلات تولید و بازدهی آن، به تعویق انداخته و از آنجایی که سامسونگ توان بسیار زیادی را معطوفِ این تکنولوژی کرده بود، می‌توان گفت که به مشکل بر خوردن این کمپانی، یعنی که باید مدت بیشتری منتظر بمانیم تا محصول مناسب عرضه شود.
 

به گزارش پارس ناز اما مشخص نیست که دقیقاً چقدر! یکی از منابع آگاه می‌گوید که به طور بالقوه، سامسونگ قادر است این تکنولوژی را برای نیمه دوم 2013 آماده استفاده در محصولات کند اما فقط به شرطی که مشکلات تولید تا پایان 2012 حل شوند، چیزی که احتمالش کم است بنابراین به احتمال فراوان، در پرچم‌دارهای بعدی سامسونگ همچنان اثری از صفحات منعطف نخواهد بود.

سامسونگ می‌تواند با ایده جذاب صفحات منعطف، وجه تمایز آشکاری میان خود و رقبایش به وجود بیاورد. ولی در این لحظه، مشکلات تولید مانع از تحقق این مورد شده‌اند. کمپانی تاکنون تعدادی از این صفحات را در نمایشگاه‌ها ارائه کرده ولی آنها فقط صفحات نمونه بودند، به این معنا که هدف از تولیدشان آزمایش بوده و هنوز برای تولید بر اساس استانداردهای تولید انبوه آماده نشده‌اند.