پارس ناز پورتال

اتفاقی ناخوشایند برای ملکه زیبایی آمریکا + عکس

مجموعه : مجله خبری روز
اتفاقی ناخوشایند برای ملکه زیبایی آمریکا + عکس
خانم جمی همیلتون 36 ساله که در سال 2009 ملکه زیبایی ایالت آیداهو امریکا بوده و در رقابت های سراسری هم شرکت داشته است در یک حادثه هنگام ماهیگیری از صخره پرتاب شد و از ناحیه سر آسیب دید. به گزارش پارس ناز جراحان مجبور شدند حدود 1/4 جمجمه او را بردارند تا مغز او که دچار تورم شدیدی شده بود به حالت عادی بازگردد و برای اینکه استخوان جدا شده فاسد نشود این استخوان را در شکم او به مدت 42 روز نگهداری کردند.
 
 
این زن که مادر سه فرزند است وقتی به هوش آمد متوجه شد نیمی از استخوان سرش سر جایش نیست و به جای اینکه روی سرش باشد در شکمش است. او در وبلاگش در خصوص این تجربه تلخ مینویسد: هیچ چیز در دنیا دیگر برای من مهم نیست جز اینکه من زنده ام و اینجا هستم این یک معجزه است که من زنده هستم و میتوانم کنار همسر و فرزندانم باشم.
 

او هنگام تعطیلات با همسرش به ماهیگیری رفته بود که این اتفاق رخ داد  او  تعادلش را از دست داد و از صخره ها پایین پرتاب شد همسرش سریعا او را به بیمارستان رساند  و پزشکان برای اینکه مغز متورم او دچار آسیب نشود مجبور شدند جمجمه او را بردارند و به این طریق به او عمری دوباره بخشیدند.وی اکنون حالش خوب است و بعد از اینکه تورم مغزش کاهش پیدا کرد پزشکان استخوان را سرجایش بازگرداندند. او اکنون به محل کارش بازگشته  و زندگی عادی خود را طی میکند.