پارس ناز پورتال

ماجرای بلیط 1 میلیون دلاری بخت آزمایی یک زوج خوشبخت

ماجرای بلیط 1 میلیون دلاری بخت آزمایی یک زوج خوشبخت
بلیط بخت آزمایی که نزدیک بود روانه سطل زباله شود برای زوج خریدارش 1 میلیون دلار به ارمغان آورد.به گزارش پارس ناز این زوج خوشبخت 54ساله برنده جایزه 1 میلیون دلاری یک مسابقه بخت آزمایی شدند اما تا دوماه بعد از اعلام نتایج از برنده شدن خود مطلع نبودند.آقای "رامون رودریگز" بی خبر از همه جا بلیط برنده اش را در کنسول تریلی اش رها کرده بود و هنگامیکه قصد داشت آن را درون سطل زباله بیاندازد متوجه شد برنده جایزه 1 میلیون دلاری شده است.
 

این زوج اهل ایالت جورجیا هستند و این بلیط را در یک پمپ بنزین در تکزاس خریداری کرده بودند . آقای "رودریگز" زمانیکه در حال تمییز کردن ماشین خود بود قصد  داشت  این بلیط را در سطل زباله بیاندازد که همسرش مانع شد و گفت بهتر است شماره آن را در اینترنت چک کنند و همین زمان بود که آنها متوجه شدند این بلیط برای آنها ثروت میلیونی به همراه دارد.

خانم رودریگز میگوید: با دیدن شماره خودمان گفتم این امکان ندارد و بارها و بارها شماره را بازهم نگاه کردم. این شماره بر اساس تاریخ تولد دختر خانواده انتخاب شده بود و امکان نداشت مسئله اشتباه باشد.اگرچه از زمان اعلام نتیجه حدود دو ماه میگذشت اما این زوج به محل قرعه کشی رفته  و با ارائه بلیط چک یک میلیون دلاری خود را دریافت کردند.