پارس ناز پورتال

نقشه دختر جوان و دوستش برای تصاحب ارثیه مادر + عکس

مجموعه : مجله خبری روز
نقشه دختر جوان و دوستش برای تصاحب ارثیه مادر + عکس
دختر دانش آموز به خاطر ارث 500 هزار دلاری به سوی مادر خود شلیک کرد.نیکول بوور" 19 ساله به کمک یک همکلاسی اقدام به قتل مادرش کرد تا بتواند به ارثیه 500 هزار دلاری دست پیدا کند و از ایالتی که در آن زندگی میکرد به شهر دیگری نقل مکان کند.به گزارش پارس ناز به گفته پلیس این دختر نوجوان با تهیه یک اسلحه و دستکش و یک ماسک صورتک وحشتناک با الگوبرداری از فیلمهای هالیوودی سعی در قتل مادرش داشته است.
 
 
او توانسته بود با وعده 50 هزار دلاری یکی از همکلاسانش به نام ناتان یوهان 18 ساله را با خود همدست کند.نیکول ساعت 4:30 صبح به وقت محلی به آپارتمان مادرش رفت و در زد و هنگامی که مادرش در را به روی او باز کرد و متوجه اسلحه در دستان او شد سریعا در را بسته و قفل کرده بود. او سه گلوله به سمت در شلیک کرده و با خودروی خود  از محل گریخته بود. همسر این زن 51 ساله که پدر خوانده نیکول است در پی این اقدام با پلیس تماس گرفت و اطلاعاتی در مورد رنگ و پلاک خودروی دختر قاتل به ماموران داد.
 
پلیس سریعا خودروی این دختر را در مسیرش به خارج شهر متوقف کرد و در بازرسی خودروی وی علاوه بر اسلحه مقدار زیادی ماری جوآنا نیز کشف کرد. این دو نوجوان به پلیس گفته اند که قصد داشتند از ایالت محل زندگی خود فرار کنند.ناتان به جرم مشارکت در اقدام به قتل و نیکول به جرم اقدام به قتل مادرش دستگیر شدند و برای این دختر وثیقه 500 هزار دلاری در نظر گرفته شده است.پدر و مادر این دختر در سال 2010 از هم جدا شدند و سرپرستی این دختر به مادرش واگذار شد و او هم بعد از ازدواج دخترش را به یک مدرسه شبانه روزی فرستاد.