پارس ناز پورتال

دختری توانست لقب جوانترین مالک امریکا را از آن خود کند

دختری توانست لقب جوانترین مالک امریکا را از آن خود کند
جوانترین مالک امریکایی یک دختر 15 ساله است که اخیرا خانه دوم خود را خریداری کرده است. این دختر 15 ساله "ویلو توفانو " نام دارد و میتوان او را بزودی در میان ثروتمندان جهان دید.به گزارش پارس ناز او اخیرا دومین ملک خود را در یک حراجی در ایالت فلوریدا به قیمت 17500 دلار خریده است و علیرغم سن کمش توانسته است لقب جوانترین ملاک امریکایی را از آن خود کند.
 

او اولین گام خود را با خرید و فروش وسایل دست دوم منازلی که به حراج گذاشته میشد شروع کرد که درآمدی معادل 500 دلار ماهانه برای او داشت. مادر وی که خود در یک بنگاه املاک کار میکند او را با خود به دیدن خانه هایی که توسط بانک به حراج گذاشته میشد میبرد و او تصمیم گرفت یکی از این خانه ها را که قیمت مناسبی داشت بخرد. وی برای اولین بار یک زمین 1200 متری را در یک حراجی بانک برنده شد و توانست این خانه را خریداری کند و با اجاره دادن پولی بدست آورد که سرمایه کارش در این زمینه شده است.

او آنقدر جوان است که اوایل هیچکس او را جدی نمیگرفت اما اکنون همه او را به چشم یک کارشناس برجسته نگاه میکنند.او در مصاحبه اش گفته است از 7 سالگی به ملک و مستغلات علاقه مند شده است و تصمیم دارد تا جایی که میتواند پس انداز کند و پولهایش را برای خرید ملک و منزل صرف کند. او میگوید تا زمانی که بازار ملک در سرازیری سقوط است تا بتواند ملک میخرد و اجاره میدهد.


او به روش آموزش از راه دور تحصیل میکند و بیشتر وقتش را در بازار ملک سپری میکند. املاکی که او خریداری کرده است دارای شرایط یکسانی بوده و توسط بانک به دلیل عدم توانایی صاحب ملک در پرداخت اقساط به حراج گذاشته شده اندگفته میشود او با وسواس عجیبی پولهایش را جمع میکند و بعید نیست که بعدها نام او را به عنوان یک میلیونرهای خود ساخته در فهرست ثروتمندان جهان دید.