پارس ناز پورتال

برهنه کردن این خانم در فرودگاه برای بازرسی بدنی (عکس)

مجموعه : مجله خبری روز
برهنه کردن این خانم در فرودگاه برای بازرسی بدنی (عکس)
نیروهای امنیت فرودگاهی آمریکا که طی دوران پس از یازده سپتامبر مرتکب اهانت‌ های متعددی به مسافران آمریکایی شده‌اند، این بار با یک اهانت بسیار زشت دیگر یک زن سرطانی را بدرقه کردند.به گزارش پارس ناز خانم میشل دوناج، یک زن آمریکایی که به خاطر ابتلا به سرطان خون در آستانه مرگ است در فرودگاه سی‌تک سیاتل، توسط نیروهای امنیت فرودگاهی مجبور شد نیمه‌عریان شود تا این ماموران بتوانند بانداژ روی تن وی را مورد بازرسی قرار دهند.
 
 
 
شنیع‌ تر آنکه این زن مجبور شده است در برابر دیدگان جمع این کار را بکند. این گزارش حاکیست که خانم میشل دوناج در حال عزیمت به هاوایی بود تا احتمالا برای آخرین بار با خویشاوندان خود دیداری تازه کند که ماموران امنیتی وی را به‌ خاطر همراه داشتن برخی ادوات درمانی مورد بازخواست قرار دادند.نکته‌ای که خانم دوناج به آن اشاره کرده این است که وی از ماموران امنیتی میخواهد که وی را برای عریان شدن به نقطه‌ای مخفی از انظار عمومی راهنمایی کنند اما ماموران به او میگویند که همینجا برای این کار مناسب است. وی می‌گوید: من فکر نمی‌کردم که آنجا برای این کار مناسب باشد چرا که همه در حال نگاه کردن به من بودند.

وی تصریح می‌کند: مساله من این است که من در برابر دیگران بازرسی شدم و همه به من به چشم یک جنایتکار نگاه می‌کردند، انگار که من کار اشتباهی انجام داده‌ام. این کار نباید جلوی چشم دیگران انجام می‌شد. آژانس امنیت حمل و نقل آمریکا موسوم به TSA مدت‌ها با انجام اسکن عریان مسافران مورد اعتراضات شدید مردمی قرار گرفته و اکنون نیز گهگاه به اهانت به مسافران، آنها را به اعتراض وامی‌دارد.