پارس ناز پورتال

رابطه نامشروع رئیس جمهورهای آمریکا با الیزابت تیلور؟ (عکس)

مجموعه : اخبار سینما
رابطه نامشروع رئیس جمهورهای آمریکا با الیزابت تیلور؟ (عکس)
حدود یک سال از مرگ "لیز تیلور" میگذرد اما بازار شایعات این هنرپیشه سالهای دور امریکا همچنان ادامه دارد.به گزارش پارس ناز "الیزابت تیلور" اگرچه در عرصه هنر نامی آشنا و موفق بود اما در زندگی شخصی اش همیشه با حواشی زیاد درگیر بوده است او در زندگی فردی موفق نبود و 8 بار ازدواج کرد.
 

اخیرا در کتابی ادعا شده است این هنرپیشه نه تنها جریانات عشقی با ستارگان نام آشنای هالیوودی داشته است بلکه با دو تن از رئیس جمهورهای امریکا نیز در رابطه بوده  این رئیس جمهورها کسی نیستند جز رونالد ریگان و جان اف کندی.طبق اظهارات این کتاب زمانیکه "لیز تیلور" از خانه شخصی ریگان در هالیوود هیلز خارج شد به خبرنگاران گفته بود : ریگان با من مثل یک زن برخورد کرد که این مسئله برای من بسیار هیجان انگیز بوده است.
 

همچنین در این کتاب آمده است لیزا با ریگان در خانه شخصی اش ملاقات داشته که بعدها اظهار کرده است این ملاقات بسیار صمیمانه بوده  است . طبق مطالب این کتاب ریگان در زمان ملاقات با تیلور 36 ساله بوده است بنابر این اتفاق مربوط به سال 1947 است و چون الیزابت تیلور متولد 1932 است بنابراین آن زمان دختری 15 ساله بوده است.
 

در این کتاب گفته میشود که "الیزابت تیلور" رابطه نزدیکی هم با "جان اف کندی" داشته است که بعد از ازدواجش این رابطه قطع شده است.هنرپیشه هایی مثل تونی کورتیس ، پل نیومن، فرانک سیناترا، ارول فلین نیز بنابر اظهارات این کتاب از معشوق های لیز تیلور بوده  اند.