پارس ناز پورتال

بازگشت ملکه سینمای هند بعد از 15 سال دوری از سینما

مجموعه : اخبار سینما
بازگشت ملکه سینمای هند بعد از 15 سال دوری از سینما
این هنرپیشه محبوب و مشهور بالیوودی بیش از 265 فیلم در کارنامه هنری اش دارد و ملکه سینمای بالیوود در دهه های 80 و 90 میلادی محسوب میشود . سری دیوی بعد از 15 سال دوری از پرده سینما با یک فیلم به نم انگلیش -وینگلیشدوباره به صحنه باز گشته است.این هنرپیشه 49 ساله میگوید.: کارهای زیادی برای انجام دادن مانده است . برای یک هنرمند پایانی وجود ندارد وهنوز کارهای خوب من در راه است. کاراکترهای زیادی وجود دارد که دوست دارم درآنها ایفای نقش کنم.
 

او در این فیلم نقش یک زن هندی خانه دار را دارد که به امریکا مهاجرت کرده و سعی دارد با مشکل تفاوت زبانهای دو کشور کنار بیاید.وی همسر کارگردان و تهیه کننده معروف "بونی کاپور" است و میگوید هرگز قصد ندارد کارگردانی را تجربه کند. این زوج دارای  دو دختر 12 و 15 ساله هستند . او در مصاحبه جنجالی اش از کار سلمان خان و شاهرخ خان به عنوان ستاره های گیشه پسند صنعت بالیوود تقدیر کرده است . وی میگوید: هرگز فکر نمیکنم که سالها از سینما دور بوده ام .من آمدنم را یک بازگشت نمیدانم.
 
حتی زمانیکه تصمیم گرفتم دیگر فعالیت نکنم هوادارانم پیوسته میپرسیدند که چه زمانی دوباره مرا خواهند دید. من همیشه در قلب آنها زنده هستم و تا آن زمان دوری از سینما برای من بی معناست.او راز جوان ماندنش را شادی میداند و میگوید عشق به من انرژی میدهد . هیچ رازی وجود ندارد آنچه در درون یک انسان میگذرد در چهره اش منعکس میشود . برای جوان ماندن کافی است شاد و مثبت اندیش بود.