پارس ناز پورتال

فرار چند دختر و پسر نوجوان بعد از آشنایی در یک سایت بازی

مجموعه : مجله خبری روز
فرار چند دختر و پسر نوجوان بعد از آشنایی در یک سایت بازی
فرار 4 دختر و پسر نوجوان بعد از آشنایی در یک سایت بازی و سرگرمی ….!این نوجوانان امریکایی که در یک سایت بازی و سرگرمی با هم آشنا شدند تصمیم گرفتند از خانه فرار کنند.پلیس آنها را در یک خانه متروک در 360 مایلی خانه پیدا کرد.به گزارش پارس ناز دخترها 15 ساله و پسرها 13 و 16 ساله هستند . مادر یکی از دخترها میگوید وقتی خبر پیدا شدنشان را شنیدم از اینکه سالم هستند خدا را شکر کردم تمام مدت که او خانه نبود من گریه کرده ام.
 

هنوز از زمانیکه این بچه ها پیدا شده اند به خانواده هایشان اجازه نداده اند که آنها را ببینند. همه بچه ها باید یک شب قبل از حاضر شدن در دادگاه در زندان باشند.پلیس میگوید بچه ها به اتهام وارد شدن به یک ملک خصوصی و رانندگی با یک ماشین بدون گواهینامه مورد محاکمه قرار خواهند گرفت و بعد از رسیدگی به اتهاماتشان آنها اجازه بازگشت به خانه را خواهند داشت.
 

این بچه ها در یک سایت سرگرمی با هم آشنا شدند و بعد از جدی شدن رابطه شان تصمیم گرفتند از خانه فرار کنند. پسرها که هردو با هم برادر هستند با دزدیدن مبلغ 400 دلار از جیب پدرشان و برداشتن ماشین خانواده 400 مایل مسیر پیمودند تا بتوانند دخترها را با خود به نقطه ای دور ببرند.