پارس ناز پورتال

می گویند عشق مادری هیچ حد و مرزی ندارد!! (عکس)

می گویند عشق مادری هیچ حد و مرزی ندارد!! (عکس)
می گویند عشق مادری هیچ مرزی نمیشناسد و یک مادر هرکاری بتواند برای فرزندش انجام میدهد و این دقیقا کاری است که "آنژی استکتون" 45 ساله برای دخترش انجام داد و فرزند آن را در رحم خود پرورش داد."کریستا سکسون" به دلایلی قادر به بارداری به صورت طبیعی نبود بنابراین از مادرش خواست به جای او باردار شود. بدین ترتیب فرزند "کریستا" در رحم مادر بزرگ خود پرورش یافت. او چهارمین بچه ای است که در امریکا در رحم مادر بزرگش پروش میابد و در ایالت جورجیا زندگی میکند او اولین نفر است.
 

به گزارش پارس ناز آنژی در این رابطه میگوید: به عنوان یک مادر این کاری بود که میخواستم انجام دهم .همه از دیدن شکم برآمده من تعجب زده میشدند و میپرسیدند  باردار هستی؟ من جواب دادم بله این نوه من است و این پاسخ شگفتی آنها را بیشتر میکرد.نوه این خانم اخیرا به دنیا آمده است که یک پسر زیبا با وزن 7 پوند است.
 

خانم استکتون می گوید: این دوران برای من سرشار از شگفتی بود . 25 سال از آخرین بارداری من میگذشت و خیلی چیزها را فراموش کردم.دخترم تا پایان بارداری کمکهای زیادی به من کرد.او مادری بود که هیچ علائمی از بارداری نداشت.این خانم میگوید دیگر حوصله بارداری ندارد و اگر دخترش بخواهد فرزندان بیشتری داشته باشد باید کودکی را به فرزندی بگیرد.