پارس ناز پورتال

مکان هایی زیبا در آمریکا که حتما باید آنها را ببیند! (عکس)

مکان هایی زیبا در آمریکا که حتما باید آنها را ببیند! (عکس)
پارس ناز: شما مکانهای دیدنی آمریکا را می شناسید؟ می توانید سفرهای گذشته خود را با این مکان هایی که ما معرفی می کنیم، مقایسه کنید. چه چیزهایی یک مکان را آمریکایی ویژه می کند؟ آیا چیزی غیر از واقع شدن در مرزهای آمریکا؟ یک مکان نباید الزاما تاریخی یا فقط زیبا یا جذاب باشد. اما در بهترین حالات، می تواند هر سه ویژگی را داشته باشد. با گذشت زمان، سلیقه ها نیز تغییر می کند و برخی از مکان ها که بسیار پرطرفدار هستند، از یادها می روند.
 
لیست ما از این مکان ها، یک کتاب تاریخی آمریکا نیست. هرچند که مکان های تاریخی نیز در آن وجود دارد، اما موارد فرهنگی، نوستالژیک و تفریحی نیز در آنها وجود دارد و یکی از معیارها است. در حالی که لیست ما بدون رتبه بندی، نا کامل و ذاتا ذهنی است، ما فکر می کنیم متفاوت، جالب و اطلاع بخش نیز هست. شاید اطلاعات ما شما را ترغیب کند که در سفر بعدی خود به یکی از این مکان ها بروید. شاید چنین فرصتی برای شما پیش نیاید.

بزرگراه یک، کالیفرنیا

توجه داشته باشید که ایالات متحده آمریکا با بیش از 2.5 میلیون مایل بیشترین تعداد جاده های آسفالت شده در دنیا را دارد. یکی از بهترین و خیالی ترین رانندگی های شما می تواند رانندگی در بزرگراه 135 مایلی کالیفرنیا باشد که بین سن لوئیس و مونتری قرار دارد.به گزارش پارس ناز یک منظره جالب از سواحل زیبا در کنار شما قرار دارد و این بزرگراه در بالای اقیانوس آرام و زمین های چمنی فراوان و جنگل های ردوود قرار گرفته است.

 
 
 
اقامتگاه فرانسوی، نیواورلئان

هیچ محله دیگری در آمریکا نمی تواند به اندازه خیابان های محله فرانسوی، زیبا و دیدنی باشد. این یک بنای تاریخی و هنری فوق العاده است. می توانید در این ناحیه که توسط رودخانه می سی سی پی، خیابان رمپارت و کانال اسپلاند احاطه شده است قدم بزنید و نیم نگاهی به مغازه های واقع در نئون که خانه های کلونی فرانسوی است داشته باشید.

 
اتفاق جالب توجه در این منطقه، فستیوال سالانه آن است که در ماه آوریل برگزار می شود و صدها هزار نفر از علاقه مندان به موسیقی را به این محل می آورد که به فستیوال جاز نیواورلئان معروف است. مرکز بازدیدکنندگان در این پارک تاریخی، به افراد بازدید از مؤسسات معروف موزیک از جمله ترومپیتر آرمسترانگ و پریزروانس هال را ارائه می دهد.
 
مکان هایی زیبا در آمریکا که حتما باید آنها را ببیند! (عکس)
 
مرکز خرید ملی، واشنگتن

مکانی در آمریکا برای خرید اجناس تاریخی بهتر از این مکان نیست. دو تا از بهترین یادگاری های آن یعنی تصویر لینکولن و جفرسون روی سکه شما ضرب شده است. این مکان شامل مغازه های اجناس عتیقه، یادواره واشنگتن، یادواره سربازان جنگ ویتنام و یادواره جدید مارتین لوتر است که با همکاری سازمان موزه های اسمیتسونیان برپا شده است.

 
وارد شدن به این مکان ها هیچ گونه بلیطی لازم ندارد و مجانی است. اگر شما ناراحت هستید و مسائل سیاسی شما را نا امید کرده است، می توانید به یکی از این شعبه ها بروید و حالتان عوض شود. از مغازه فروش بستنی فضانوردی در موزه فضا و هوای ملی گرفته تا موزه تاریخ طبیعی که در آن یک الماس 45 عیار در حال درخشیدن است و کافه غذایی واقع در موزه هندی- آمریکایی که یکی از بهترین و پرطرفدارترین غذاهای موجود در این مرکز را دارد، می تواند حال و هوای شما را عوض کند.
 
مکان هایی زیبا در آمریکا که حتما باید آنها را ببیند! (عکس)
 
خیابان لاس وگاس

هرم های شیشه ای، کانالهای ونیزی، برج استراتوسفر 1148 فوتی و سیرک های 100 میلیون دلاری داردویل، معروف به سیرکو دو سولیل. این ها همه بخشی از این صحرای دور افتاده در 300 کیلومتری لس آنجلس هستند. هر آمریکایی در نهایت سری به اینجا خواهد زد. یا بدلیل مهمانی یا نمایش تجاری یا تجربه یک شب اقامت در یکی از هتل های این محل.

 
اینجا جایی است که افراد برای راحتی به آن می روند. جدا از ترمینال هوایی جدید آن که حدود 2.4 میلیارد دلار هزینه داشت، آخرین جنبه جذاب و گیرای لاس وگاس، موزه موب است که نمایشی واقعی از زندگی مافیایی است که در فوریه 2012 آغاز به کار کرد. در اینجا می توانید کارهایی را تجربه کنید که حتی خواب انجام آن را نیز نمی دیدید.
 
مکان هایی زیبا در آمریکا که حتما باید آنها را ببیند! (عکس)
 
پارک ملی یلواستون، وایومینگ

فضایی گسترده که یک تجربه خاص برای هر شهروند آمریکایی است. این پارک حیات وحش، بهترین مثال برای این است که یک فضای باز و گسترده به چه معنا است. در سال 1872، پارک 2 میلیون هکتاری یلو استون ساخته شد که اولین پارک ملی آمریکا محسوب می شود. در همان زمان بازدیدکنندگان، با صحنه های جالبی از محیط زیست و حیات وحش مواجه شدند. در حال حاضر استفاده از امکانات این پارک تقریبا بدون هزینه است. برای بهترین تجربه، باید در شب به این مکان بروید.

 
مکان هایی زیبا در آمریکا که حتما باید آنها را ببیند! (عکس)
 
میدان تایمز، نیویورک سیتی

مطمئنا شلوغی غیر قابل تحمل است اما میدان تایمز، در امتداد آزادراه بین خیابانهای 42 و 47 منهتن، به شما تجربه بهترین جشن خیابانی را می دهد.به گزارش پارس ناز در 365 روز سال، این میدان تماما نورانی و درخشان است و در آن دوربین های فراوانی وجود دارد. در تابستان، شما می توانید بلیط جشن 150 ساله سنت آمریکا را خریداری کنید و از مراسم آن لذت ببرید.
 
مکان هایی زیبا در آمریکا که حتما باید آنها را ببیند! (عکس)
 
دره عمیق و عظیم، آریزونا

بسیاری از متفکرین آمریکایی، مردم را به تفکر عمیق دعوت کرده اند اما هیچ کس نمی تواند با عمق دره عمیق برابری کند. یک سفر نیم روزی به آنجا داشته باشید که شامل یک برنامه راهنمایی در مسیر رودخانه کلورادو نیز هست. فضا محدود است. سفر شما یک احساس بسیار گرانب ها است چراکه شما با عجایب جغرافیایی زیادی که در طول میلیون ها سال شکل گرفته اند روبرو خواهید شد.

 
مکان هایی زیبا در آمریکا که حتما باید آنها را ببیند! (عکس)
 
پارک تاریخی ملی ایندیپندانس، فیلادلفیا

پدرهای بنیانگذار نیازی به آی پد، پاورپوینت یا پروژکتورهای عظیم ندارند تا در مورد قانون اساسی آمریکا صحبت کنند. آنها می توانند به تنهایی در مورد اعلامیه استقلال صحبت کنند. پس شایسته است که خدمات پارک ملی تور آزادی خود را حفظ کند، جایی که در آن مباحث استقلال انجام گرفت. بعد از اینکه شما بلیط خود را تهیه کردید، به محل می روید که مکانی شبیه به خانه کاکر است.در این پارک توضیحاتی در مورد چگونگی بوجود آمدن افکار انقلابی در مورد برابری و دموکراسی داده می شود که حدود 220 سال قبل در این ساختمان گفته شده اند.

 
مکان هایی زیبا در آمریکا که حتما باید آنها را ببیند! (عکس)