پارس ناز پورتال

کارهای عجیب این خانم برای صرفه جویی و پس انداز (عکس)

کارهای عجیب این خانم برای صرفه جویی و پس انداز (عکس)
کی هاشیموتو یک حسابدار عمومی است که راز پس اندازش را طی مصاحبه ای برای مردم آشکار کرده است.اودر سال 2010 خانه ای در نیویورک خرید و طی مدت 9 ماه قیمت آن را پرداخت کرد. او روشهای صرفه جویی خود را اینگونه عنوان کرده است : مدت 10 سال است هیچ لوازم آرایشی نخریده است و بجای استفاده از دستمال توالت بدن خود را با آب میشویدو به جای استفاده از سرویسهای شستشوی عمومی هنگام دوش گرفتن لباسهای خود را میشوید. او مسیر خانه تا محل کارش را به جای استفاده از وسایل نقلیه پیاده میدود.
 

وی در مصاحبه اش با نیویورک پست گفته است من همواره صرفه جو بوده ام . این حس زمانی که برای مدت طولانی بیکار بودم در من بوجود آمد . امنیت شغلی به هیچ وجه وجود ندارد . من طوری زندگی میکنم که انگار هر لحظه قرار است از کار اخراج شوم.او میگوید با چرخیدن در مناطق اعیان نشین شهر اسباب و وسایلی که توسط متمولان بیرون انداخته شده است و هنوز قابل استفاده است بر میدارد و تعدادی از آنها را نگه میدارد و بقیه را میفروشد و به این طریق خرج خورد و خوراک خود را مهیا میکند. او هفته ای سه روز به این مناطق سر میزند.
 
 
وی معتقد است اگرچه نیویورک گران ترین شهر دنیاست اما اگر شیوه های صرفه جویی را بدانید میتواند ارزان ترین شهر دنیا باشد. او در نظر سنجی های آنلاین شرکت میکند و به این ترتیب کارتهای هدیه و محصولات رایگان به عنوان نمونه را دریافت میکند و در آزمایشات پزشکی رایگان شرکت میکند و به این ترتیب میتواند مقدار زیادی پول پس انداز کند.به گفته خودش او ماهانه 15 دلار صرف غذا میکند و کمتر از 50 دلار برای چیزهای دیگر خرج میکند و بیش از ماهی 4000 دلار پس انداز دارد.
 
 
پرداد