پارس ناز پورتال

ماجرای جنایت این خانم 64 ساله وقتی رو می شود که!

مجموعه : مجله خبری روز
ماجرای جنایت این خانم 64 ساله وقتی رو می شود که!
وقتی جنایت دستیار 64 ساله مدرسه به خاطر قتل یک دختر رو شد مسئولان سریعا وی را از کار برکنار کردند.به گزارش پارس ناز بعد از تماس یک شخص ناشناس با مدیر مدرسه  و بیان اینکه یکی از دستیاران این مدرسه زنی است که سابقا به جرم قتل در زندان بوده است مسئولان تصمیم گرفتند او را از کار برکنار کنند. خانم پائولا پیس اکنون 64 ساله است و از سال 1998 به عنوان دستیار معلم در این مدرسه استخدام و مشغول به کار شده است.
 
 
به گفته این شخص ناشناس خانم "پائولا پیس" در حقیقت "پائولا بانینزسکی" بوده که به اتهام آزار و شکنجه و قتل "سیلیویا لیکنز" به همراه مادرش زندانی شده است.مدیر مدرسه معتقد است این فرد ناشناس به دلیل اینکه این زن در سیستم آموزش مشغول به کار بوده است و با بچه ها در تماس بوده است قصد داشته مقامات را از سابقه او مطلع سازد.

وی به اتهام آزار و شکنجه و قتل  یک دختر 16 ساله در سال 1965 از سوی دادگاه به حبس ابد محکوم شد اما 20 سال بعد به همراه مادرش از زندان آزاد شد. مادر او مدتی بعد از سرطان ریه درگذشت و او هم با یک نام جعلی زندگی جدیدی را شروع کرد اما یک ناشناس که ادعا میکند با دیدن تصاویر وی در فیس بوک وی را شناسایی کرده است باعث شد که او دوباره به خاطر گذشته اش از کار برکنار شود.