پارس ناز پورتال

این مادر دختر نوجوانش را وادار به مواد فروشی می کرد

مجموعه : مجله خبری روز
این مادر دختر نوجوانش را وادار به مواد فروشی می کرد
 بازداشت مادری که به دختر 12 ساله اش هرویین و ماری جوانا میداد و را وادار به مواد فروشی میکرد.این زن امریکایی به اتهام معتاد کردن دختر 12 ساله اش به مصرف هروئین، ماری جوانا و همچنین فروش مواد مخدر و سرقت دستگیر شده است."ربکا راشل" به پلیس گفته است او هروئین و ماری جوانا به دخترش میداد تا مصرف کند چرا که او خیلی علاقه مند بود این مسئله را تجربه کند و مثل مادر خود این کار را انجام دهد.
 
 
این دختر بیگناه بعد از اعتیاد مجبور بود روزی سه بار مواد مصرف کند . او اکنون به بیمارستان منتقل شده است و در تلاش است که اعتیاد خود را ترک کند.به گزارش پارس ناز این مادر 37 ساله که اخیرا بازداشت شده است به اتهام سوء استفاده از دختر خود ، مواد فروشی و سرقت خودرو دادگاهی خواهد شد.سرپرستی این دختر بعد از ترخیص از بیمارستان به عهده مادر بزرگش خواهد بود.

این دختر به پلیس گفته است که مدت 2 سال است در فروش مواد و سرقت به مادرش کمک میکند و حدود 1 ماه است که مواد مصرف میکند.این زن در اعترافات خود به پلیس گفته است چند بار به اصرار دخترم به او هروئین دادم اما پس از آن بخاطر فرار از درد ناشی از استفاده نکردن مواد او مجبور به استفاده دائمی شد.به گفته مقامات پلیس احتمالا وی با جریمه ای بین 50 تا 75 هزار دلاری از سوی دادگاه مواجه خواهد شد.