پارس ناز پورتال

قتل 2 کودک بی گناه نیویورکی توسط پرستار بچه

قتل 2 کودک بی گناه نیویورکی توسط پرستار بچه
یک پرستار بچه امریکایی که دو کودک نیویورکی که به او سپرده شده بودند را به قتل رساند . او قصد داشت که خود را هم بکشد اما توسط مادر بچه ها در صحنه جرم غافلگیر شد.این بچه ها متعلق به یک خانواده ثروتمند نیویورکی بودند که به این پرستار 50 ساله سپرده شده بودند.به گزارش پارس ناز  زمانیکه خانم “مارینا کاریم” مادر بچه ها به همراه دختر سه ساله اش به خانه بازگشت با این حادثه شوم کی طی آن دو پسر 2 و 6 ساله اش به قتل رسیده بودند مواجه شد.
 
 
 
پدر خانواده که مشاور ارشد مدیر یک سازمان بزرگ تجاری است هنگام حادثه در یک سفر کاری بود که سریعا به خانه بازگردانده شد. به گفته پلیس هنگامیکه خانم “کاریم” به خانه بازگشت تصور کرد بچه ها به همراه پرستارشان بیرون رفته اند اما زمانیکه نگهبان در آپارتمان به او گفت کسی از خانه خارج نشده است او نگران شد و به دنبال بچه ها روانه شد ، در جستجو وی متوجه بدن بیجان و غرق در خون بچه ها در وان حمام شد. همسایه ها میگویند با صدای جیغهای دلخراش وی همه به محل حادثه رفته و سریعا با پلیس تماس گرفتند.
 
قتل 2 کودک بی گناه نیویورکی توسط پرستار بچه
 
پرستار بچه ها در حالیکه درحمام روی زمین نشسته بود یک تیغ روی گردنش گذاشته و قصد خودکشی داشت و چاقوی آشپزخانه ای که با آن بچه ها را به قتل رسانده بود روی زمین کنارش افتاده بود دستگیر شد.در گزارشات نیامده است که او چند ضربه به بچه ها وارد کرده بود و یا اینکه چند وقت است در استخدام این خانواده است اما همسایه ها گفته اند مدت زیادی نیست که وی استخدام شده است. به گفته همسایه های این خانواده زن پرستار به طرز مشکوکی ساکت و دارای نگاه وحشتناکی بوده است. به گفته پلیس مادر بچه ها از شوک ناشی از این حادثه در شرایط بحرانی به سر میبرد و در بیمارستان بستری است.بازجویی ها پیرامون این قتل همچنان ادامه دارد.