پارس ناز پورتال

این دختر نامزد جوانش را به دلایل نامشخصی به قتل رساند!

این دختر نامزد جوانش را به دلایل نامشخصی به قتل رساند!
پارس ناز:این خانم زیبا متهم است که نامزدش را با شلیک 6 گلوله به سر و سینه اش در آپارتمان شخصی اش به قتل رسانده است . او دو گلوله به سر و 4 گلوله هم به سینه نامزدش شلیک کرده است.او در دادگاه اعلام کرد ه است برای دفاع از خودش به نامزدش شلیک کرده است چرا که آنها با هم نزاع شدیدی داشته اند و نامزدش به او حمله ور شده و قصد کشتن او را داشته است.”شایانا هابینز” متهم به قتل است اما هنوز علت واقعی اقدام او به چنین کاری مشخص نشده است.
 
 
خانواده مقتول 29 ساله اعلام کرده اند مدت یک سال از آشنایی این زوج میگذشته اما آنها همیشه با هم دعوا داشته  و در حال قهر و آشتی بوده اند و پسر آنها تصمیم داشته است این بار دیگر به این رابطه خاتمه دهد.این دختر دانشجو که گفته میشود فوق العاده باهوش و با استعداد است در مقابل پرسش بازپرسان داستانهای متفاوتی ارائه کرده است و این مسئله را کمی پیچیده کرده است.
 

او 15 دقیقه بعد از شلیک به نامزدش که یک وکیل پایه 2 نیز میباشد با پلیس تماس گرفت و خود را معرفی کرد.به گزارش پارس ناز  اما همچنان در مقابل انگیزه قتل سکوت کرده و تنها میگوید برای دفاع از خودش شلیک کرده است.دادگاه برای این خانم وثیقه 2 میلیون دلاری در نظر گرفته است.