پارس ناز پورتال

مدل سرشناس دست و چشم خود را در تصادف از دست داد

مدل سرشناس دست و چشم خود را در تصادف از دست داد
مدل زیبا و مشهوری که بخاطر تصادف چشم و دستش را از دست داد اکنون از دست و چشم مصنوعی استفاده میکند.لائوران اسراگ” ۲۴ ساله چند ماه پیش برای دیدن چراغانی های کریسمس قصد داشت بر فراز شهر دالاس پرواز کند که دچار سانحه شد و طی آن چشم و دست راستش را از دست داد.به گزارش پارس ناز  وی علاوه بر اشتغال به حرفه مدلینگ ،تدوینگر مجله پر مخاطب و مشهور “لولو” نیز میباشد.
 
 
 
او بعد از بهبودی کامل از تصادف دوباره به زندگی پر مشغله اش بازگشته است و فعالانه در حال کار و تلاش است حتی از دست دادن چشم و دست هم زندگی او را تحت تاثیر قرار نداده است. او حتی به راحتی مثل سابق رانندگی میکند . وی اخیرا در صفحه توئیترش خاطراتش را مینویسد که در تابستان امسال بیش از ۱۲۵۰۰ بازدید کننده داشته است.
 
مدل سرشناس دست و چشم خود را در تصادف از دست داد

امسال برای اولین بار چشم مصنوعی اش را به همگان نشان داد و در این رابطه گفته است از دست دادن اعضای بدنش بدترین اتفاق زندگی اش است اما حقیقت در حال حاضر این است که او زنده است و باید به زندگی خود ادامه بدهد وی قصد دارد بیوگرافی خود را به صورت کتاب منتشر کند. وی میگوید از حادثه تصادفش چیز زیادی به یاد ندارد و از اینکه مدام این جریان را برایش زنده کنند ناراحت میشود.
 
مدل سرشناس دست و چشم خود را در تصادف از دست داد
 
او تاکید میکند که هدف  و چشم انداز جدیدی برای زندگی اش در نظر دارد و میخواهد همانطور که از دیگران الگو گرفته است برای دیگران الگو باشد. او اخیرا عکسی از خودش در کنار دوستش به نمایش گذاشته است که دست مصنوعی اش را به نمایش گذاشته است.