پارس ناز پورتال

این مرد 55 ساله مدفوع‌ اش از شکمش خارج می‌ شود

این مرد 55 ساله مدفوع‌ اش از شکمش خارج می‌ شود
جد کالوین  ۵۵ ساله یک مدیر پروژه‌ های آی‌ تی مقیم انگلستان، مدتی پیش، بعد از یک تصادف با موتور سیکلت به شدت آسیب دید و متأسفانه روده‌ ها و ناحیه مقعد او هم در میان اعضای آسیب‌ دیده بودند.به گزارش پارس ناز  جراحان مجبور شدند، کولوستومی برای او کار بگذارند، یعنی روده بزرگش را طی عملی به جدار شکمش متصل کنند، تا مدفوع به جای مقعد از جدار شکم خارج شود.
 

بعد از مدتی جراحان  بیمارستان سلطنتی لندن طی عمل پیچیده‌ای موفق شدند، ‌ناحیه مقعد او را بازسازی کنند. آنها برای این کار از عضلات بالای زانوی استفاده کردند و این عضلات را دور اسفنکتر خروجی روده بزرگ او قرار دادند. برای کنترل دفع هم الکترودی را به اعصاب این ماهیچه‌ های پیوند شده وصل کردند.اما نکته جالب این است که، کنترل این الکترودها با یک کنترل از راه دور کوچک صورت می‌گیرد که آقای کالوین همیشه در جیبش قرار می‌دهد. همین مطلب باعث شده که این داستان بسیار رسانه‌ای شود!
 
اما، کالوین اصلا از اینکه همه جا از او به عنوان مردی یاد می‌کنند که با کنترل از راه دور، توالت می‌رود، ناراحت نیست و کار پزشکان جراحش را در حکم یک معجزه می‌داند که او را از رنج و عذاب زیاد نجات داده است. او که قبلا مجبور بود همیشه یک کیسه کولوستومی با خود داشته باشد، حالا عملا زندگی‌اش تغییر کرده است و اعتماد به نفس از دست‌ داده‌اش را بازیافته است.