پارس ناز پورتال

حرف های ناگفته از جدایی نیکول کیدمن و تام کروز

مجموعه : اخبار سینما
حرف های ناگفته از جدایی نیکول کیدمن و تام کروز
 
نیکول کیدمن و تام کروز به عنوان کاملترین زوج دنیا معرفی میشدند و همه این ستاره های هالیوودی را برازنده هم میدانستند اما با جدا شدن تام کروز از نیکول هم او و هم طرفدارانشان در شوک بزرگی فرو رفتند.اکنون بعد از گذشت 11 سال از آن روزها “نیکول کیدمن” میگوید که آن روزها در شوک بزرگی بود و اصلا علت کار تام را نمی فهمید. وی در مصاحبه اخیرش با یک مجله سینمایی گفته است: من فکر میکردم زندگی بسیار کاملی داریم و به نظرم این تصمیم ناعادلانه و کورکورانه ای بود که تام در مورد زندگی ده ساله مان گرفت.
 
حرف های ناگفته از جدایی نیکول کیدمن و تام کروز
 
مدت زمان زیادی طول کشید تا من بتوانم با شوک ناشی از این حادثه کنار بیایم.این هنرپیشه استرالیایی تاکید میکند که ازدواج آنها هیچ مشکلی نداشت و آنها فوق العاده شاد و موفق بودند و وابستگی زیادی به هم داشتند . “نیکول کیدمن” اکنون مدتهاست با “کیت اربن” ازدواج کرده اما در زمان ازدواج با تام کروز تنها 23 سال داشت.او در مورد رابطه اش با تام میگوید: من دیوانه وار عاشق تام بودم و حاضر بودم تا آخر دنیا با او بروم. با همه وجودم عشق به او را احساس میکردم اما حالا فهمیده ام چقدر ساده لوح و احمق بودم.
 
این هنرپیشه 47 ساله میگوید اکنون از هر زمان دیگری شادتر است و تمام سعی او و همسرش این است که در کنار خانواده باشند.آنها دو فرزند دختر 4 و 2 ساله دارند با این حال نیکول کیدمن اعلام کرده است که هنوز هم بعد از گذشت این همه سال علت واقعی جدایی تام کروز از خودش را نمیداند.