پارس ناز پورتال

روش های بزرگ شدن اندازه آلت تناسلی

روش های بزرگ شدن اندازه آلت تناسلی
 
نارضایتی از اندازه آلت تناسلی یک مشکل شایع در بین آقایان است به گونه ای که 30 در صد از مردان اندازه آلت خود را کوچک تصور می کنند . این نارضایی در 40% موارد مربوط به طول ، در 15 % موارد مربوط به قطر (ضخامت ) ودر 45% موارد مربوط به هر دو مورد می شود .در اکثر آقایان طول آلت در حالت خوابیده بین 8 تا 10.5  سانتی متر ودر حالت نعوظ بین 12 تا 15.5 سانتی متر است اما اگر انداره آلت در حالت نعوذ کمتر از 7 سانتی متر یا در حالت خوابیده کمتر از 4 سانتی متر باشد کاملا غیر طبیعی محسوب شده وسبب اشکال در هنگام نزدیکی می شود . به این اختلال میکروپنیس می گویند .

بسیاری از آقایان بر این باور هستند که هر چه آلت تناسلی بزرگتر باشد ، همسرشان در هنگام نزدیکی لذت بیشتری می برد . در حالیکه این یک باور غلط است. آنچه در این زمینه نقش اصلی را دارد ، رفتار وشخصیت مرد واحساس متقابلی است که بین زن ومرد وجود دارد .هر ساله تعداد زیادی از آقایانی که گمان می کنند اندازه آلتشان کوچک است جهت انجام اعمال جراحی بزرگ کردن آلت به پزشک مراجعه می کنند . این اعمال شامل افزایش قطر آلت با تزریق ژل یا افزایش ظاهری طول با تخلیه چربی اطراف آلت هستند.

تزریق ژل درآلت میتواند با عوارض بسیار وخیمی همچون عفونت ، بدشکلی آلت واز دست رفتن کامل پوست آلت همراه باشد وبه هیچ وجه توصیه نمی شود .هنوز هیچ روش جراحی مطمئنی که سبب افزایش واقعی طول آلت شود کشف نشده وهمه اعمال موجود فقط طول ظاهری را افزایش می دهند. اخیرا توجه زیادی به روشهای غیر جراحی برای بزرگ کردن آلت جلب شده است.وسایلی به نام کشنده یا اکستندر (extender) در بازار موجود هستند که با قرار دادن آلت در حالت کشش به مدت چندین ساعت در روز سبب افزایش طول آن می شوند.
 
 
این وسایل با نامهای تجاری مختلفی همچون لارجر باکس (Larger Box ) ، آندروپنیس (Andropenis) گلدن ارکت (Golden Erect) وغیره در دسترس می باشند .استفاده از این وسایل به مدت 4تا 6 ساعت در روز می تواند پس از 4 تا 6 ماه طول آلت را بین 5.0 تا 3 سانتی متر افزایش دهد .در سالهای اخیر تبلیغات وسیعی در خصوص ورزشهائی که سبب افزایش  طول آلت می شوند به راه افتاده . یکی از این ورزشها به این صورت انجام می شودکه ابتدا آلت به مدت 10-5 دقیقه در حوله گرم پیچیده می شود .

سپس انگشت شست وسبابه بصورت حلقه قاعده آلت را گرفته وبا فشار به سمت سر آن کشیده می شوند تا آلت را در حالت کشش قرار دهند . این حرکت چندین بار در روز تکرار می شود.برخلاف اکستندرها هیچ مطالعه معتبری موثر بودن این روش را ثابت نکرده است .در مجموع با توجه به طالعات معتبر انجام شده، در بیمارانی که از اندازه آلت خود راضی نیستند استفاده از اکستندرها به عنوان خط اول درمان نقابل توصیه است . هر چند باید توجه داشت که استفاده از این وسایل فقط طول آلت را افزایش می دهد وتاثیری بر قطر آن ندارد .
 
 
 
منبع : سلامت نیوز