پارس ناز پورتال

گران ترین ساندویج دنیا در رستوران آمریکایی

گران ترین ساندویج دنیا در رستوران آمریکایی
 
گران ترین همبرگر در جهان در منوی غذای رستوران آمریکایی عرضه شد. آشپزان یکی از رستورانهای بورلی هیلز، شیکترین منطقه لس آنجلس، این همبرگر با قیمت بیش از 500 دلار را اختراع کردند.به گزارش پارس ناز ترکیب این غذا با عنوان تارتوف تبارت از گوشت گاو مرمر ژاپنی، قارچ دنبلان سفید و پنیر مخصوص است. غذا شناسان برای لذت بردن از این نوع غذا باید آن را دو روز قبل سفارش دهند.پیش از این، گرانترین همبرگر با قیمت ۲۹۵ دلار در یک رستوران نیویورک اختراع شد. ترکیب این همبرگر شامل نه تنها قارچ دنبلان، بلکه خاویار ماهیان خاویاری است.
 
این همبرگر همراه با خلال دندان طلایی با الماس های خاتم کاری شده به مشتریان تقدیم می شود. همانطور که سایت صدای روسیه اعلام کرد، همبرگری با قیمت ۲۹۵ دلار در یک رستوران در نیویورک عنوان گرانترین همبرگر دنیا را داشت. گرانترین ساندویچ همبرگر جهان، با قیمت ۲۹۵ دلار نام خود را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کرد. این همبرگر گران و تجملی به مناسبت ماه می که به عنوان ماه ملی همبرگر در آمریکا شناخته می شود، در رستورانی در نیویورک سرو شده است.
 
گران ترین ساندویج دنیا در رستوران آمریکایی
 

در این ساندویچ همبرگر از یک نان مخصوص ژاپنی و سس مخصوص قارچ و کره به همراه نمک دریایی خاصی استفاده شده است.روی این همبرگر، با پنیر چداری که ۱۸ ماه از عمر آن می گذرد، تزئین شده است و خلال دندان نفیسی روی آن قرار دارد که روی آن الماس کار شده است.این ساندویچ برای مدت کوتاهی در منوی این رستوران قرار گرفته و پول حاصل از آن صرف امور خیریه می شود.همه اینها در حالی است که سایت گینس حدود ۲ سال پیش قیمت گرانترین همبرگر جهان را ۵ هزار دلار اعلام کرده بود!!

آشپز فرانسوی ( Hubert Kelleris ) در رستوران خود ( Fleur ) در هتل و کازینوی ماندلای بی ( Mandalay Bay ) در لاس و گاس همبرگری با نام ( The FleurBurger ) درست می کند که  گرانترین همبرگر جهان است.قیمت این همبرگر ۵ هزار دلار است.این همبرگر با گوشت کوبه ژاپنی،قارچ سیاه دنبلان،یک نان فرانسوی و سس قارچ دنبلان درست می شود.